Ex en mijn vriend lopen me te kasjdskd'en ?

Ik zal het even uitleggen. Mijn ex is een eikel, er is heel veel fout gegaan in onze relatie. Hij heeft me drie keer bedrogen. Laatst kwam ik dus eindelijk tot het punt mezelf te bevrijden van hem en heb deze kans gepakt. Sindsdien ben ik vrij van mijn ex, zie hem nergens meer, heb hem overal op geblokkeerd en ik denk nooit meer over hem.

Ongeveer een paar weken geleden begon ik te flirten met een leuke jongen, hele leuke jongen. Ik kende hem al een tijdje en hij was een goede vriend van me maar dit was een tijd geleden verwaterd. We flirtten en sinds gister hebben we iets met elkaar. Maar gisteren kwam ik erachter dat mijn ex en mijn vriend met elkaar bevriend zijn. Mijn vriend zei dat ik me niet druk moest maken. Maar het gekke is, mijn ex heeft met de ex van mijn vriend en mijn vriend heeft met mij en ik ben de ex van mijn ex… Dus ze hebben met elkaars exen.

Nu is het zo dat mijn ex mij bedreigd heeft, dat hij me terug ging pakken en dat ik dat nog wel zou merken. Dat was best lang geleden. Hij maakt me ook zwart tegenover iedereen en verteld rare verhalen over me en dus ook tegen mijn vriend. Gisteren zei mijn vriend tegen mij dat ik me daar niet druk over moest maken want hij vond me alsnog heel leuk en het boeide hem niet wat anderen zeiden want hij wou het met zijn eigen ogen zien bladiebla.

Nu staat bekend dat mijn vriend nogal foute vrienden heeft die ook weleens mensen hebben neergehaald. En jullie kennen vast wel ask.fm een hype van twitter. Dat heb ik dus ook. Ongeveer een half uur geleden heb ik een ask gekregen met “Wij pakken je. Trust nobody, player.” (< Ik heb even tussen neus en lippen door hem NOOIT echt bedrogen.) Ik natuurlijk twee goede vrienden van me appen… Die zeggen allebei dat ze het niet weten en een goede vriendin van me zegt zelfs dat ze denkt dat mijn ex bedoeld met ‘wij’ als in mijn vriend en hij. Mijn vriend is op dit moment fitnessen, maar als hij terug komt dan wil ik hem whatsappen als in hoe of wat. Zien gaat even moeilijk want ik ben op dit moment niet op de plaats waar hij is etc etc. En ermee wachten kan niet, want ik zit op dit moment enorm in de stress en ik ben helemaal kapot van het idee dat mijn vriend ermee te maken heeft.

Ik klink erg wantrouwend naar mijn vriend maar zijn vriendengroep staat nou niet bekend als de allerliefste jongens en meisjes. En ik ken mijn vriend en zijn verleden en zijn verleden met andere meisjes ook heel slecht dus ik heb echt geen idee… En als ik het hem zou vragen, hoe moet ik dan beginnen…?

Sorry dat ik jullie ermee lastigval en voor het lange verhaal

‘vriend, lees deze tweet eens’

Best wel een raar verhaal, maar als ik jou was zou ik er ook meer van denken hoor…

Ik zou het echt niet weten, maar ik zou me wel echt rot voelen. Knuffel voor jou :sob::muscle:

Ik zou wel oppassen, en in je achterhoofd houden dat er misschien wel meer aan de hand kan zijn dat jij denkt.

Sorry ik heb ook niet echt geen goed advies voor je, ik hoop voor je dat je het goed uitpakt!

Wow, jouw ex klinkt echt precies als mijn ex. Dat bedreigen etc. dat heeft hij ook allemaal gedaan.

Ik vind je niet wantrouwend, ik snap heel goed dat je nu in de war bent over wat er gebeurd is. Ik zou je vriend in real life vragen of hij weet hoe het zit en dan z’n reactie peilen, dat is eigenlijk het beste en meest geloofwaardig.

Ik zou trouwens niet gelijk op de man af zeggen ‘Heb jij hier iets mee te maken?’ maar meer vertellen wat er gebeurd is op twitter en vragen of hij toevallig er iets over gehoord heeft of er wat van af weet. Dat klinkt iets minder beschuldigend, maar is nog wel een redelijk directe vraag haha.

@onomatopee: Ja klopt… Mijn ex heeft me ook helemaal uitgescholden en vervolgens was er een lichte smeekbede aan de gang en toen schold ie me weer uit. Maar je hebt gelijk, is wel verstandiger ja. Maar ik wil echt weten of hij iets te maken heeft met dat gedoe en het hem face to face vragen duurt echt veel te lang, dat is pas over een week… En ik voel al zo veel voor hem dus dan nog meer en als hij me dan loopt te sjhfkdsfk’en en ik kom er dan pas achter dan tja…

@Jill_ Dankjewel… Ja ik probeer het, ik probeerde het al vanaf het geflirt zoiezo al want toen we flirtten toen kon ik al geen hoogte van hem nemen.

@idontcare ah dankjewel!
@JJ Hij is er nu weer! Ik zal het even proberen, wat later op de avond want om hem nu meteen aan te vallen met dat gedoe is ook niet zo slim…

Ik hou jullie op de hoogte!

Wow…
Zou het echt vervelend voor je vinden als je vriend hier iets mee te maken heeft. Maar sowieso, dat je ex zo doet, hoe sneu.

Succes!!

Ja het is wel slim om er niet meteen over te beginnen, ik bel meestal met mijn vriend voordat we gaan slapen, misschien kan je hem dan bellen en het dan vragen? Dan kan je misschien aan zijn stem of gedrag op dat moment iets aanmerken, en op whatsapp komt alles altijd anders over.

Bellen gaat niet… Mijn simkaart kan niet meer in mijn telefoon maar dat is een heel lang verhaal haha ;c Maar ja dat klopt. kajhdakhf ik wil nu zo graag tegen hem beginnen over die ask… Maar straks schrik ik hem af en dan heeft hij zoiets van: “jvmnvkd waarom houd ze zich zo bezig met haar ex” terwijl dat helemaal niet zo is. Of: “vertrouwd ze me niet ofzo?”

@Amoroso Ja inderdaad sneu! Zou wel echt een hele gemene streek zijn…

Maar, kan het ook niet zo zijn, dat hij zichzelf en zijn vriendin(dus de ex van je vriend) bedoelt?

Hee meiden! Ik kon het niet laten dus ik begon zo “Weetje wat ik niet snap W…?” maar toen krabbelde ik terug want ik wou iets zeggen over mijn ex en toen zei hij “Zeg het maar x” En toen reageerde ik met: “Ik wil niet dat je boos op me word”. Toen vroeg hij waar het over ging.

“Jou en mijn ex. Maar sorry dat ik er weer over begin alleen nja…” Hij reageerde met: “Niet praten over hem en niet denken over hem oke? I love you” en toen zei ik: “Jawel want hij loopt me te fúcken. Weetje het zeker?” Zijn reactie hierop (grapje denk ik… Want ik ben bij lange na nog niet klaar voor seks…) “Hij mag je niet fúcken want dat is mijn taak. En ja, ik weet het zeker.” Vervolgens ik: “Niet op die manier Wout :c Maar weet je het echt heel heel heel heel heel zeker?” Reageerde hij weer: “Waarom vraag je dat? xxx” Legde ik het uit over die ask, en dat ik dacht dat hij me wou terug pakken via W of met jou door jou leugens te vertellen.

Reageerde hij als grapje: “Ja ik pak je” Mijn reactie hierop was weer: “Even serieus, het zou echt heel heel fucked zijn als je niet real met me was snapje…” Toen zei W weer: “Mijn gevoel is echt.” En toen zei ik weer: “Want als je hem gelooft en gelooft dat ik weetikhet ben of dat ik een player ben dan moet je het zeggen en niet zijn spelletje mee spelen want dat zou echt ksldsfslkd zijn.” Gelukkig reageerde mijn vriend weer: “Ik hou van je hoe je bent en ik heb je niet zien playen met anderen dus het boeit me niet wat hij zegt en ik geloof het pas als ik het zie.”
Ik: “Oke, want bij hem is playen namelijk al als ik met een jongen heb gepraat op school…” Zijn reactie hierop was: “Wat een kneus” En toen moest hij van me beloven dat hij echt van me hield en dat onze relatie geen grapje was en dat beloofde hij. En nu hebben we het over hoe schattig hij is. Maar ik ben er nog steeds niet zeker van want zijn vrienden kunnen ook enorm goed liegen.

Wat een enorme rot situatie! Ik snap ook echt heel goed dat je je zo voelt. Maar probeer je er alsjeblieft over heen te zetten. Hij heeft gezegd dat hij van je houdt en dat hij het daarvoor doet, meer kan je niet. Je kan niet een relatie hebben zonder vertrouwen… en als hij wel liegt kom je daar vanzelf achter maar dan ga je dat nu ook echt niet uit hem krijgen. Probeer hem gewoon te vertrouwen.

ik denk dat het tog het beste is om helemaal niks te maken hebben met dat `groepje `. en gewoon verder te gaan en nieuwe mensen leren kennen zonder raar verleden en die je wel 100% kunt vertrouwen. mijn mening… het is namelijk een rot situatie.

Ik denk dat je in dit geval echt op je ‘onderbuikgevoel’ moet vertrouwen, ook na de uitleg van je vriend. Als je er een rotgevoel over houdt, zou ik een beetje afstand gaan nemen. In elk geval van dat rare groepje! Ik vind het advies van Robin Victoria Surita ook goed: nieuwe mensen leren kennen en je daarop richten.

Sterkte ermee! :sob::muscle:

Hoe lang zijn jullie al samen? Want jongens die na een paar weken al “ik hou van je” zeggen zijn meestal niet te vertrouwen.

dit, ik zou m dumpen…

Wow, wat een rotsituatie. Ik zou ook helemaal paranoia worden ben ik bang…

Je moet het zeggen als ik het mis heb hoor.
Maar volgens mij zit je gewoon te wachten tot het fout gaat.
Je weet dat het geen goede jongen is en dat die rare dingen doet met je ex.
Kan je dan niet beter voor jezelf kiezen en helemaal wegblijven van dat hele groepje?
Spaart jezelf denk ik een hoop tijd en verdriet.

Wat ik heel vreemd vind, je kreeg via ask.fm die tweet van: ‘Wij pakken je’.
Je weet zeker dat het van je ex is toch? Maar kijk, als hij een vriendin heeft, zou hij helemaal niet meer bezig moeten zijn met jou. Dus dan vraag ik me af hoe die relatie van je ex en zn nieuwe vriendin is, en tegelijk dus jouw relatie met je nieuwe vriend…
Ik vind het maar een rare situatie en ik zou proberen eruit weg te komen!
Maar wat heb je gedaan eigenlijk dat je ex je ´terug wil pakken´?