Ex en je beste vriendin?!

Hee meiden!
ik heb momenteel te maken met het feit dat mn ex verliefd is op met oudste beste vriendinnetje en ik weet niet goed hoe ik er mee om moet gaan… ik ben boos op mn beste vriendin want waarschijnlijk krijgen ze iets en ik denk zelf van friends number one rule, never date your friends exes en toch doet ze het?
en nu praten ze beide niet met en en ik weet totally niet meer wat ik er mee aan moet.

hebben jullie ook zoiets meegemaakt en hoe gingen jullie ermee om?
heeeel graag advieessss
liefs

Ik vind het altijd aan de situatie liggen.
Hoelang is het al uit tussen jou en die jongen? Hoe lang hadden jullie iets? Hoe oud zijn jullie? Weet je zeker dat je vriendin hem ook leuk vind? Weet je zeker dat je vriendin wat met hem zou nemen? Vind jij hem nog leuk of niet? Wil je hem nog terug? Weet je vriendin dat je hem nog leuk vind of terug wil (als dat zo is)? Weet je ex dat jij hem nog leuk vind (als dat zo is)?

Ik vind het een heel verschil als jij hem nog leuk vind en terug wil, dan wanneer jij hem niet leuk vind of terug wil en je gewoon zoiets hebt van; je date gewoon niet met exen omdat het een regel is blabla. Of omdat je boos op hem bent en hem daarom het geluk niet gunt.
Als je vriendin niet weet dat jij hem nog leuk vind (als dat zo is) dan vind ik ook niet dat je haar daarop aan moet kijken.

Jep. Mijn beste vriendin is zelfs getrouwd met mijn ex. Hij was sowieso mijn eerste liefde en toen was ik 16. Maar ik heb er wel moeite mee gehad. Ik had zelfs haar 1,5 jaar genegeerd maar uiteindelijk gaat het om hun geluk.

en ik ben het verder met HeartAttack eens

Mijn ex had na 3 dagen een relatie met mijn toenmalige beste vriendin. Ik heb haar nu 8 jaar niet meer gesproken.
Ik vind dat je pas met de ex van je vriendin kan gaan als er geen gevoelens meer zijn of als er goedkeuring is.