Ex en fuckbuddy?

Hey
Het is gedaan met mijn vriend… Hij heeft het uitgemaakt en zegt nog gevoelens te hebben voor mij, maar niet genoeg voor een relatie.
Nu stelde hij voor dat we nog wel seks hebben met elkaar, omdat dan de verschillen tussen ons niet uitmaken. ‘Dan voelt het als complete harmonie’
Ik weet dat het geen goed idee is om fuckbuddies te worden met iemand waar je nog gevoelens voor hebt (want die heb ik nog voor hem) maar in deze situatie dat hij nog gevoelens heeft voor mij. Zou het dan kunnen dat hij uiteindelijk zich bedenkt en toch terug een relatie wil?

Eh nee. Laat je niet voor de gek houden door hem.

No,

klinkt meer als een fuckboy dan een fuckbuddy, :’)

Neen.

Wauw dat was duidelijk :flushed:

Ik ben het wel geworden met mijn ex en één tip; niet doen. Het werkt gewoon niet. Jullie hebben ooit gevoelens voor elkaar gehad en bij één van de twee blijft of komt dit terug, terwijl de andere zich prima voelt bij de situatie en volop ronddate.

Dus ook al hebben we allebei nog gevoelens voor elkaar zouden jullie het niet doen?

Snap dat het jammer is, maar bespaar jezelf de pijn. Sterkte!

Ehm nee, als je nog gevoelens hebt allebei begin dan gewoon rustig weer een relatie. Dan kan je het wel doen.

Nee, want er is een reden waarom hij het heeft uitgemaakt. Als hij in een relatie merkte dat hij niet genoeg gevoelens heeft voor jou, gaat dat niet zomaar veranderen als jullie gewoon seks hebben. Dan heeft hij in zijn ogen enkel de voordelen en niet de lasten van jou

Waarom heeft die het eigenlijk uitgemaakt?

Als ik vragen mag.

Hij had niet meer genoeg gevoelens om een toekomst te zien.

Dat zou ik het liefst hebben, maar hij heeft dus niet meer genoeg gevoelens voor en relatie zegt hij. Hoewel hij me wel mist en wel nog wat gevoelens heeft

Ik zou het niet doen, dan gebruikt hij je alleen voor seks.

Doe het niet, het word voor jou alleen nog maar pijnlijker omdat je nog gevoelens voor hem hebt. Als het echt uit is nu zou ik als ik jou was even een tijdje afstand nemen totdat alles weer wat helderder en rustiger is. Je kan misschien altijd later nog ‘fuckbuddy’s’ worden, maar voor nu zou ik als ik jou was even afstand van hem nemen.

Doe het niet.

Niet doen, ookal heeft hij zogenaamd nog gevoelens voor je, dit zegt hij waarschijnlijk alleen maar zodat jij wil.

Het klinkt alsof hij je gebruikt. Wel de lusten en niet de lasten (van een relatie). Ik denk dat je dat niet moet willen. Uiteraard moet je het zelf weten maar jij bent duidelijk nog niet over hem heen en haalt dan ook denk ik ook gewoon niet genoeg uit een dergelijke verstandhouding.

Dankjewel allemaal. Ik geloof wel dat hij echt nog gevoelens heeft voor mij, omdat hij wel zelf nog naar mij stuurt. (meer dan ik naar hem) en hij gezegd heeft dat ik nog wel bij hem terecht kan als er iets is. Dus het is niet zo dat hij me wil gebruiken. Hij heeft expliciet gezegd dat hij mij mist EN dat hij de seks mist, maar dat het niet respectvol is als hij mij zou overtuigen om terug seks met hem te hebben.
Dat ik deze vraag stel is dus niet omdat hij er over blijft zeuren, maar eerder omdat het mij in een opwelling misschien een kans leek om nog terug een relatie te beginnen.
Wat volgens jullie dus niet het geval is :slightly_smiling_face: