ex, en een leuke jongen

Hey meiden,

Ik zit met een klein probleempje, naja voor mij is het natuurlijk wat groter dan hoe jullie het zien, maar het zou fijn zijn als jullie me zouden helpen. In Februari had ik met N(18), maar na 3 maanden ging het uit omdat hij veranderde en jaloers werd ect. dus bleven we vrienden… dat werd steeds minder en minder en kregen we ruzie. maar wij werden er zo gek van dat we het al 3x toe hebben goed gemaakt met elkaar, in die tussentijd dat wij ruzie hadden had hij een vriendin D(17) die ik dus ook heb leren kennen, maar hun hadden maar 2weken ofzo, was niet jaloers helemaal niks.

Nou ik heb zaterdag dus via hyves een leuke jongen leren kennen, woont ook in hetzelfde dorp en is M(17). Hij vroeg of ik naar de kroeg ging, en dat ging ik al met D(17) want we zijn best goed bevriend geworden. maar ik kwam er niet in omdat ik G(15) ben. dus gingen we daar buiten gezellig zitten terwijl er afentoe ook mensen langskwamen enzovoort, onderandere M(17). Ik heb vorige week best vaak met hem afgesproken, en hij begon me langzamerhand telkens leuker te vinden, en hij is dus nu verliefd op me, ik heb ook eerlijk tegen hem gezegd dat ik hem leuk kan gaan vinden, maar ik ken hem daar niet lang genoeg voor en ik word niet snel verliefd.

nu het probleem; Ik denk dat N(18) heel erg boos gaat doen en/of jaloers word, daar heb ik echt totaal geen zin in. en als ik M(17) leuk begin te vinden wil ik natuurlijk wel wat met hem hebben dat is logisch. Maar ik wil de vriendschap die ik en N(18) hebben echt niet verpesten, want ook al hebben we best vaak ruzie, ik huil er enorm veel om omdat ik altijd alles bij hem kwijt kan en ik vertrouw hem.

Hoe zouden jullie hierop reageren, wat zouden jullie doen om alles te onderzoeken? Graag jullie reacties :angel:

xxx

zo lijkt het net bingo

Maar, ik zou me niet teveel aantrekken van die N18 (?) nja ik bedoel je ex. Je kan moeilijk altijd alleen blijven omdat je bang bent voor zijn reactie…

Jeetje wat een letters en cijfers haha.
Hopelijk haal ik ze bij m’n uitleg niet door elkaar.

Jij gunde je ex N zijn vriendin. Waarom zou hij dan geen respect kunnen opbrengen dat jij een nieuwe relatie aangaat. Kijk, jullie zijn niet voor niks zoveel keer uit elkaar gegaan toch.
Waarschijnlijk is 't dan gewoon beter om als vrienden met elkaar om te gaan.
Bovendien, zou N geen echte vriend zijn als hij jou nou geen mooie en gelukkige relatie met M gunt.

ik denk dat ze N ( 18 jaar) bedoelt.

als N jou een vriendje niet gunt, dan is hij geen vriend. :wink: jij vond zijn vriendin toch ook oké?