EX-BOYS (lucht hier je hart)

Ik haat hem!!! hij heeft 42 keer (precies) het zelfde mailtje gestuurt over ‘’ kunnen we het weer proberen want ik ben smoorverliefd op jou’’ grr ik heb een hekel aan hem… :rage:

Whahaha xD
Heb je geantwoord?

haat en liefde zit met elkaar verbonden:)

same question here! tell us! =D

Ik vind exvriendinnetjes van mijn vriend vervelender :sw: . Die moeten gewoon niet bestaan :face_vomiting:

En wat heb je geantwoord haha…Ben ook benieuwd!

nou, liever 42 achter elkaar dat je meteen kan ‘‘selecteren’’ en ‘‘wissen’’

dan:
een hele liefdesverklaring en practisch bijna manipulering dat ie nog van me houdt, en dat ie me mist, en dan ie me weer wil zien, weer wil afspreken etc,
dan WEKEN!! niks van zich laat horen,
en na een maand ofzo weer nog zo’n ‘‘liefdes’’-verklaring komt afleggen,

stomme arrogante klootzak is het…!!!

ik bedoel, ik was niet degene die vreemdging hoor! -.-’

Ik las EO-BOYS ipv van EX-Boys en dacht huh

hihi

Nou. Mijn ex-boy die woont dus heel ver weg van mij. En hij heeft me dus een soort van bedrogen. Ookal ontkent hij doh. :pensive:’’

Iig in de vakantie ging ik dus bij hem logeren. Toen deed 'ie heel lief enzo. Hij liet me geloven dat hij van me hield. Mja. De week vloog dus heel snel voorbij. Toen ik weer thuis was, bleef ik gewoon met hem verder praten op MSN. Maar hij begon dus heel kortaf & bot te doen. En dat bleef ookeen tijdje zo… Dus, ik vragen waarom hij zo doet, zegt hij: ‘ik zie je meer als een goede vriendin dan het vriendinnetje.’ Dat was een flinke klap voor mij omdat het in de vakantie zo goed aanvoelde enzo. ^^ Mja. Toen had ik hem nog niet geblockt enzo. xD Paar dagen na onze ‘‘ruzie’’ begon hij ineens weer met me te praten van: ‘ik vind het niet leuk dat we nou elkaar negeren’ blabla en ook van ‘wees blij dat ik het gezegd hebt!’ Ik dacht echt van omg, jij bent degene die het niet durft te zeggen. En dan moet ik alles zien te achter halen. Flikker op ofzo! =/ Maar het allerallerallerergste was toen hij zei dat 'ie al een tijdje wat in een vriendin van hem zag enzo. T__T Ik vond het gewoon smerig, afschuwelijk, al bij die gedachte! Zo respectloos tegenover mij! En dat deed me ook best wel pijn ja… Dat was wel het einde van onze ‘relatie’

Aan de eene kant heb ik wel spijt. Hij was echt speciaal! Mja aan de andere kant… Ik ga hem niet smeken om terug te komen ofzo. Maar wie weet wat er allemaal gaat gebeuren? Dit is trouwens nog niet zo lang geleden gebeurd… Ik hoop echt dat we het nog kunnen uitpraten op een of andere manier. Ook al lijkt dat tot nu toe een hopeloos idee…

mijn ex laat gelukkig niks meer van zich horen! (2 weken uit, 2 jaar gehad)
eerst word hij boos,
dan maak ik het uit
toen wou hij het weer goed maken
en nu praten we niet meer
en thank god heb ik goeie vrienden…
en eentje misschien meer dan dat! :grinning_face_with_smiling_eyes:
maar dat hoeft mijn ex nog even niet te weten…

mijn laatste ex is zwaarklote. die daarvoor kunnen er nog wel meedoor, maar hij echt niet! ik had het uitgemaakt, ruzie, vrienden, goede vrienden, ruzie omdat ie me hoer noemde, vrienden, ruzie omdat hij me onbekend stalkt met slet enzo, vrienden, ruzie, verwijderd van hyves, msn en uit telefoonlijst. zo is het ongeveer gegaan. -___-’

42x rot op terugsturen? je kan natuurlijk ook altijd de paashaas zoenen om te laten zien dat je hem niet moet :stuck_out_tongue_closed_eyes:

nou, mijn ex was vreemdgegaan met zijn ex toen ik op vakantie was. Daarna gelijk de dag dat ik terug kwam maakte hij het uit.
Ik hoorde het nieuws zelfs achteraf pas, toen ik na 2 weken een nieuwe vriend had. EN NIET EENS VAN HEMZELF!
Hij was helemaal pissig toen ik vertelde dat ik met mijn huidige vriend samen ben.
Dus zei hij ook maar gelijk ja ik heb ook nu met iemand (zijn ex).
Ben nu bijna 4 jaar samen met mijn vriend, terwijl mijn ex nu steeds wordt gebruikt door zijn ex. ENNNN ZE ZIJN NIET EENS MEER BIJ ELKAAR…
hoe loser ben je om je zo te laten misbruiken!

Mijn ex;

• Was heel lief voor me (toen ik met hem had)
  • Gaf me veel kadootjes
  • Gaf me veel aandacht
  • Liet me denken dat hij speciaal voor hem was

Maaaaaarr mijn ex;

• Was vreemdgegaan (sexueel vreemdgaan)
  • Had dat pas verteld toen het uit was
  • Vertelde aan me bestevriendin dat hij niks meer voor me voelde, maar dat mocht zij neit vertellen aan mij
  • Werd boos op mn beste vriendin omdat zij het vertelde
  • Schold me uit voor hoer…(en toen was ik zelfs nog maagd :face_with_raised_eyebrow:
  • Had een paar weken nadat het uit was een lulverhaal opgehangen dat hij was overgereden en waarschijnlijk dood was. Om te kijken hoe ik zou reageren(deed zich voor als zijn zus op msn)
  • Wilt het nogsteeds neit toegeven aan mij dat HIJ dat verzonnen had

En mijn ex;
Woont gelukkig een heeeeeeeeeeeel eind bij me vandaan!

Gelukkig heb ik nu de beste vriend dat ik me kan wensen. (al bijna 6 maanden lang :grinning: )
Die is 21932385734563927408930138928473 x beter dan me ex (A)

was ik eindelijk van de gedachte van mn ex-vriend af. begint opeens zijn ex mij te stalken en berichtje te sturen dat ik zo zielig ben en zo lelijk en dit en dat en blabla. donder op gek. ik heb noooooooit last van exen…maar ik heb altijd last van de exen van mijn exen! stomme kut bitches. ik snap niet waarom zowiezo wijven erop ingaan omdat het opeens uit is ofzo. doe normaal.

ik haat mn ex, na vanalles wat hij me heeft aangedaan en nu vind ik m een slappeling,

toen het uitging, durfdie die niet meer langs mn huis te wandelen of te fietsen ( hij liet de hond altijd uit op het veldje wat het dichtst bij hem was, en dan moest hij langs mijn huis lopen, als hij naar het werk moet dan moet hij langs mn huis fietsen, kortom sidns het uit is fiets en loopt hij om ) nu heeft hij een rijbewijs ( hij weet dat ik die van mij nog steeds niet heb ) en komt hij met harde muziek door mn straat schuren, nu durft ie wel… uitslover whahahaha asshole, achjhaaa

mijn ex zoende als een wasmachine,
en kwam zijken om het opnieuw te proberen toen ik het uitmaakte PFF