(ex) boyfriend?

Hee meiden!

Ik ben een meisje van 15 en heb een probleem met m’n ex.
Ik had in de eerste klas een vriendje, toen was ik 12/13.
Ik heb mijn eerste zoen van hem gehad en 3 maanden iets met hem gehad.
Toen het uitging doordat hij ruzie kreeg met een vriendin van me (die uiteindelijk niet zo’n goede vriendin bleek te zijn), was ik al meteen niet helemaal over hem heen.
Maar ik dacht, tijd heelt alle wonden.
Ik heb na hem in deze 3 jaar nog 2 andere vriendjes gehad en met de laatste is het nu 1.5 maand uit.
Toen ik vorige week zaterdag uitging, kwam ik hem weer tegen en vertelde hij me dat hij nog niet over me heen was, en nooit geweest.
Dat vond ik heel lief en voelde ook weer kriebels voor hem.
Ik heb met hem gezoend in de stad en we hebben nog veel gewhatsappt.
Mijn probleem nu is dat hij meteen weer veel wil afspreken terwijl ik nog niet helemaal zeker ben van ons.
Hij is ook niet de ideale schoonzoon en ik weet niet of mijn vader daar een probleem mee heeft.
Niet dat hij dan iets raars gaat doen, maar ik ben nogal een vaderskindje dus ik hou er niet van als hij het er niet mee eens is. :flushed:
Hij rookt ook en ik heb niet bepaald de perfecte indruk bij zijn ouders achtergelaten.
Hij woont nu bij z’n tante vanwege problemen thuis en hij is twee keer van niveau gezakt.
Iemand tips? Over m’n ouders en over ons?

xxxxxx

ga je gevoel achterna, als je denkt dat je verliefd op hem kan worden weer, dan moet je ervoor gaan, en dat moet je niet laten afwijken door meningen van anderen, doe wat goed voelt voor jezelf

Je kan ook rustig aan beginnen, elkaar eerst weer een beetje leren kennen en ook naar je verstand luisteren.
En ik zou er met je vader over praten, dan verras je heb ook niet plotseling en ouders geven vaak wijze raad ook al is dat niet altijd leuk om toe te geven.

Ik zou lekker whatsappen en leuke dingen doen.
Zonder de instelling dat het weer wat zal worden.

Ah dat is goede raad haha ! :slightly_smiling_face:
Bedankt <3