ex boyfriend problems

Hellooooo

Ik heb een probleempje
Het is zo’n 2 maanden uit, we hadden afgesproken om vrienden te blijven aangezien we dezelfde vrienden groep hebben etc. Toch is het de eerste maand fout gegaan, veel ruzies over niks. Maar we bleven contact houden.
Vorige week hadden we paar daagjes geen contact meer gehad en kreeg ineens een whatsappje dat ie me miste en met me wilde afspreken, ik heb daar eventjes over getwijfeld maar mis hem ook heel erg. We hebben toen afgesproken, wat niemand weet.
Het is die avond gewoon leuk geweest, oud en vertrouwt! Gezoend hebben we niet, wel kusjes.
Ook heb ik bij hem gelegen en gewoon aan elkaar gezeten.
Nu hoor ik al een paar dagen weinig van 'm…
Ik weet niet zo goed wat ik nu moet doen…

Tja…misschien vond hij het leuk voor een keer, en wil verder geen relatie meer.

Hij is niet voor niets je ex? Het is toch uit omdat het niet werkte tussen jullie? Jullie veranderen heus niet zo plotseling, ik zou er niet mee verder gaan als ik jou was. Misschien miste hij je op op dat tijdstip, maar zo te horen nu niet meer aangezien je weinig van hem hoort, ik zou er mee stoppen als ik jou was…

Jullie hebben inderdaad wel gelijk

Het is duidelijk dat het uit is.
Als je relatie uit is kan je bepaalde dingen die je samen hebt gedaan wel missen,
waaronder zoenen of seks.
Dat hij die dingen met je wil doen, betekend niet dat hij JOU terug wil.
Terwijl jij dat waarschijnlijk wel wil.
Laat niet met je spelen en trap er niet in
Je relatie is niet zomaar uit. Omdat je nu nog kwetsbaar bent, kan hij er gebruik van maken