ex blijft bezig.

Hello lieve mensen,

Ik zit met een dillemma, ben nu zo’n 8 maanden uit elkaar met mijn ex en sinds we uit elkaar zijn heeft hij gedaan alsof het hem niks kon schelen(het was zijn keus, hij zei dat ie aan zichzelf moest werken blablabla) maar vanaf de dag dat we uit elkaar zijn, blijft hij contact zoeken elke 2/3 weken hoor ik was van hem en tot op de dag van vandaag.
Hij heeft nu zo’n 4/5 maandeb een niewe vriendin en zelfs nu blijft hij contact zoeken.
Hij heeft in al die tijd al vaker wat laten vallen als in weet je nog toen we samen waren, mis die tijd en dat soort dingen.
Nu heeft hij 2 dagen geleden, alles gezegd wat ik van hem wilde horen toen we net uit elkaar waren.
Kort samen gevat; dat ie me mist, dat hij onwijs spijt heeft, hij nog steeds van me houd, hij nog steeds verdriet heeft om ons, ik nog steeds mooi ben. Allemaal van dat soort dingen.
Maar ik zei dus van het is je eigen schuld je had altijd terug kunnen komen enzo. Zei die dat ie alles even voor zichzelf op een rij moest zetten. Dat zn relatie niet is wat het lijkt etc. Wat ik niet snap want hij heeft nog steeds die vriendin.
Gister kreeg ik opeens een hartje toegestuurd. Uurtje later wil ik wat terug zeggen, ben ik opeens geblokt.
Dus ik boos een bericht gestuurd van slaat nergens op waar ben je mee bezig etc.
Krijg ik terug; ben met mn vriendin.

Wat moet ik hier nou mee? Ik weet dondersgoed dat ik nog steeds van hem hou en ieder moment naar hem terug zou gaan en alleen hem wil. Maar wil niet pijn gedaan blijven worden…

I need you advice people!

Alvast bedankt!!

Zoals je ook al zegt: Hij is nog steeds met zijn huidige vriendin. Als hij haar echt niets vond, waarom zou hij dan nog bij haar blijven?

Ik krijg sterk het idee dat hij een beetje met je speelt en misschien als ‘reserve’ wilt houden voor als het uitgaat met zijn huidige vriendin. Aangezien jij hem nog leuk vind en gevoelens voor hem hebt, ben je natuurlijk een makkelijke prooi voor hem waar hij niet zoveel moeite voor hoeft te doen.

Ik denk dat je hem het beste kunt proberen te vergeten en eventueel kan blokkeren op Whatsapp/Facebook zodat hij geen contact meer met jou kan zoeken en jij hem kan gaan vergeten.

Vraag hem om duidelijkheid. Hij kan niet twee personen aan het lijntje blijven houden.

Klopt hij zei zelf ook dat ie echt wel gek op haar is, maar anders dan bij mij. Dat ik degene ben die al die tijd nog in zijn hart zit. En hij zegt dat als ik eerder had aangegeven dat ik m terug zou nemen,hij dat gedaan zou hebben. (Ben sinds het uit is een bitch geweest en gezegd dat het me niks boeit, op naar de volgende etc. Wilde mezelf niet laten kennen) maar als die relatie zo goed zit, lijkt mij dat ie niet zo vaak nog contact zoekt met mij…

Ik weet het echt allemaal niet

Denk dat je hem het beste overal kan blokkeren.

Als jij er nog een kans in ziet zou ik hem een ultimatum stellen dat hij een keuze gaat maken. Vind je dit echter vervelend en wil je geen contact meer? Blok hem dan ook en ga verder met jezelf

Bedankt voor jullie reacties; jullie zeggen wat ik al wist maar bevestigd moest hebben.

Het punt is in het begin dacht ik nog jo aandacht vraag je en je lult uit je nek en alles. Maar nadat hij dit allemaal heeft gezegd en zelfs zegt dat hij met zn moeder er over heeft gepraat en zegt dat hij alles op een rijthe moet zetten(klinkt alsof die na gaat denken)
Begin ik t idee te krijgen dat er maybe iets waar is.
Al denk ik nog steeds dat ik niks voor mn was en ben en altijd haar heeft gewild maar dat is mijn eigen onzekerheid.

Ik vind het namelijk ook heel erg voor haar, neem aan dat zij hier niks van weet en dat vind ik erg.

Maar bedankt allemaal!

Dit.

Zulke jongens willen gewoon een meisje als plan B hebben, of jij dat nu bent of zij.

Ik zou hem blokkeren en geen contact meer met hem willen hebben. Als hij echt zo graag jou wilt, dan moet hij het uitmaken met zijn huidige vriendin. Heb namelijk het idee dat hij haar ‘houdt’ voor het geval jij hem niet meer terug wil. Zo werkt het leven niet, of het één of het ander.

Dit idd!
Mijn ex deed hetzelfde als de jouwe nu doet.
Ik zou hem overal op blokkeren, want hij gebruikt je gewoon…

hem blokkeren.