Ex Bf

Heee ,
Het is net uit met mijn ex en ik heb nu nogal ruzie met hem nou opeens zie ik op de hyves van mijn vriendin allemaal krabbels van mijn ex en andersom ook met hartjes en loveyou enzo , maar ik wou vragen of dit normaal is dat ze het achter mijn rug omdoet en tegen mij zegt dat hij een klote joch is .

nee

Dat lijkt mij niet normaal, eerlijk gezegd. Vraag het haar, zeg dat je t niet leuk vind. Bij mijn vriendinnen hebben we de golden rule dat je pas een ex van iemand mag daten als die gene die eerst met hem had over hem heen is en het goed vind.

Nou nee. Leuke vriendin is dat.

ik voel me echt klote nu ff sirieus , het punt is ik zie haar minder want ik zit nu op een kostschool in belgie en ben alleen weekends thuis in NL .
maar toen zij een flow had mocht ik niet eens tegen hem praten.
ik had wel gehoopt dat ze het zou vragen of ik het wel oke vond want zij is niet zo type om zoiets te flikken. mijn maag draait helemaal.

Idd. Maar je hebt ook van die mensen die lijken gauw weer naar een ander te gaan , maar dan gebruiken ze dat om over jou heen te komen… tja. ik weet het niet. ik zou het niet bepaald leuk vinden van die vriendin :expressionless:

Ik voel me klote en moet bijna overgeven iemand enig idee hoe ik dit kan verhelpen?

Ik zou met haar praten. Good luck.

Gewoon huilen en als het gebeurd gewoon overgeven, voel je je daarna al wat beter.

nou nee erg normaal is dat niet, praat met haar

Bij ons is het ongeschreven regel dat je helemaal nooit iets met een ex flikt. Dacht dat overal zo was.

Ik vind het dan ook echt niet kunnen wat ze doet, ik zou haar er direct mee confronteren. En misschien nog gewoon met iemand anders over praten, gewoon om lekker je hart te luchten.

Je had kunnen verwachten dat er zoiets zou gebeuren!
Jullie waren tenslotte ‘Bf’ en geen ‘Bff of Bffl’. Niet
forever dus…

Waar slaat dat nou op? Goh we zijn bestfriends en als het uit in met mn vriendje moet je maar met hem gaan, we zijn toch niet ‘forever’.

nee, je blijft van je exen van je vriendinnen af
dat was toch regel nummer 1?

Wat 'n kutwijf, ik zou eens goed met der praten en der anders dumpen.

Bel haar op of spreek haar er persoonlijk op aan en vraag wat dat te betekenen heeft. Dat is echt niet normaal!

en hoezo dat. alsof mensen die een BFF hebben wel ‘forever’ zijn. nee want forever bestaat niet en veel van die mensen zijn nep.
en het ligt ook aan de situatie of je wel of niet met iemand’s ex mag gaan.

OT; ik zou eens goed met haar praten en vragen waar ze mee bezig is want dit kan niet ofzo.

Helloooo wake up and smell the coffee!
Dit is het echte leven niet ‘high school musical’ of andere slechte Amerikaanse tiener film…