Mijn ex heeft het gisteravond uitgemaakt na 4 maandjes. Ik had het niet echt aan zien komen. Toen hij weg was heb ik gelijk mijn beste vriendin gesmst. Kreeg ik heel laat een smsje terug; met dit erin: ‘Hee, rot voor je joh… xx’. Nu zie ik nog geen 10 minuten geleden een krabbel bij haar op hyves met alleen deze emoticon :crush: van mijn ex, waarop zij die gelijk beantwoordde met alleen een hartje.
Voel me nu echt ongelofelijk, geen woorden voor, en kan de situatie ook niet echt goed meer inzien, iemand tips hoe ik nu op de goede manier moet reageren op dit? Of moet ik helemaal niet reageren Ben ik ze nu kwijt? .
Wow… lijkt erop dat jouw ex-vriend en je beste vriendin een soort van iets hebben. Ik zou haar er gelijk mee confronteren en zo ja: keihard dumpen die handel.
Idd; confronteren! dit kan echt niet…
Jeetje wat een kut situatie, misschien verstandig om je vriendin op een normale manier er over vragen, zo dat ze het je kan uitleggen voor dat je verkeede conclucies trekt.
Sterkte
Wat een bitch. Beide dumpen die shit, ze zijn je niet waard.
Ik weet dat jullie gelijk hebben, ik zie zelf ook wel in dat het geen beste vriendin is, maar het is echt verradelijk want ik had dit echt niet verwacht… heb er net weer om zitten janken, ik weet wel zeker dat hun samen wat gaan hebben deze zomer ofzo. Ik wil hun wel confronteren hiermee maar ik ben bang dat ik me dan laat kennen? Ik weet zeker dat ze me dan allebei uit lachen, al zal ik niet gek opkijken als ze dat nu al doen… Kan dit eigenlijk helemaal niet geloven dat dit gebeurt.
Lieve schat, als je ze niet confronteert en je weg laat drukken in een hoekje, DAN pas laat je je kennen! Jouw beste vriendin is echt een vieze vuile snol (sorry, ik kan heel slecht tegen zulke dingen) en je ex-vriend is echt een matennaaiende klootzak. En maak dat ze flink duidelijk, en als ze je uitlachen, laat je niet kennen! Sta erboven en ga met een opgeheven hoofd weg en kijk ze daarna nooit meer aan.
Tenzij het natuurlijk helemaal niet is wat het lijkt, maar ik ga er eigenlijk vanuit dat het wel zo is, anders is dat gewoon raar van hen.
Gewoon schijt hebben. Gewoon niks meer van je laten horen. Zijn het blijkbaar niet waard toch.
Je kan ze wel confronteren maar blijkbaar maakte het hun ziezo niet uit.
maar is wel klote
succes
wow…
Naaaai-end.
Ikzelf zou haar erop aanspreken.
Wow echt heel lullig, wat een beste vriendin zeg, bah.
Ik zou naar je `beste vriendin` toegaan en in haar gezicht vragen, niet over de sms of msn. Zo kan je gelijk haar reactie zien.
Het zal echt vervelend zijn als je ze allebei kwijt raak maar je verdient beter dan dit. Dat ze alleen terugsmst: ooh rot voor je, vind ik al geen actie voor een beste vriendin. Sterkte iig
allebei lekker laten stikke. sowieso die bf van je, wat een kut streek zeg. wat is dat voor kutwijf dat kan ze je toch niet aandoen meis?
hier sluit ik me ook bij aan. ik heb in soortgelijke situaties gezeten en als je ze niet confronteerd en het maar laat gaan dan ben jij de enige die ermee zit, zij niet. ik heb altijd over me heen laten lopen en nu loop ik bij een psycholoog. dus zorg ervoor dat ze weten waar jij voor staat, succes!
Ik zag haar vanmiddag in de pauze, ze ging tegen me praten maar niet over mijn ex. Ze vroeg ook niet hoe ik me voelde nu het uit was. Ik vroeg toen tussendoor; ‘Heb jij nu contact met Danny?’ Ze deed heel ongemakkelijk en zei toen iets van ‘Hij zoekt contact met mij’. Nu kan ze daar opzich wel gelijk in hebben, omdat hij haar uit zichzelf krabbelde. Maar zij krabbelt hem dan ook terug met een hartje, dat doet ze toch wel zelf?!
En ik vind het feit ook zo vaag dat ze niet eens vraagt hoe het nu met me is dat het uit is. Verder heb ik niet echt meer doorgevraagd,. weet nu nog steeds niets :S.