ex beste vriendin

hee lieve meisjes!

Ik heb een probleem… Ik weet dat ik totaal fout zit maar ik wil toch jullie hulp vragen. Mijn beste vriendin heeft het zaterdagavond tijdens het uitgaan met haar vriend uitgemaakt. Die vriend zocht steun bij mij. maar langzaam aan is dat meer geworden wij zijn verliefd op elkaar geworden. ik heb dit mijn vriendin ook verteld. maar ze doet heel rustig… veel te rustig ik geloof haar niet dat het haar niets doet. En nu moet ik kiezen tussen mijn vriendin en mijn vriendje… ik snap niet waar ik aan begonnen ben. ik ken mezelf niet!

wat zouden jullie nu doen als jullie in mijn situatie zaten?
xx

Dus het is zaterdagavond uitgegaan en nu zijn jullie al ‘verliefd’ op elkaar?

Volgens mij heb je al gekozen door gevoelens te krijgen voor hem.

Ik vind het een no-go om met de ex van je beste vriendin te gaan.

Ik vind het bizar dat hij nu al je vriendje is. dat zegt voor mij persoonlijk al genoeg over die jongen. Ik zou hem niet als vriendje hoeven. hij ruilt blijkbaar vrij makkelijk van meisje. Of hij ziet jou als rebound om over je vriendin heen te komen, of hij is een player. Kies zelf maar. En over jou, je bent echt een ontzettend slechte vriendin. Jouw vriendin verdient veel beter dan jou en die jongen.

Waarom zou je een jongen waar je nog geen week gevoelens voor hebt, verkiezen boven je BESTE vriendin?

Ik zou voor mijn beste vriendin gaan.

Leuke vriendin ben jij… Hoe zou jij reageren als zij het bij jou zou doen?

Ik zou zorgen dat ik nooit in die situatie was belandt. Ik vind dat je achterlijk bezig bent. Zoiets doe je niet, en al helemaal niet als het verdorie 3 dagen uit is! Jij bent echt een zeer slechte vriendin. Jij verdiend die jongen helemaal niet en die vriendin van je zou jou op je gezicht moeten slaan.

ik vind ten eerste dat je na 3dagen niet al gelijk verliefd kan zijn dus er heeft volgens mijn vermoedes meer gespeeld terwijl hij met je vriendin had vind ik persoonlijk. ten 2e is dit niet goed van je want hoe kan je een vriendschap dat je opbouwt in jaren door 1 jongen in 1x laten vergaan waarmee je maar 3 dagen iets hebt. Plaats jezelf in de situatie van je ‘‘vriendin’’ en kijk hoe jij je zou voelen, het is nog mmaar net uit en nu al zijn jullie een koppel denk je nou echt dat je vriendin daar niks om voelt? en als jij echt haar ‘‘vriendin’’ bent zoals je beweert had je het zelf ook wel moeten weten en beseffen. en btw vriendschap voor liefde!

Van zaterdagavond tot vandaag zocht hij steun en was het liefde op het eerste gezicht?

Natuurlijk doet het je vriendin iets, idioot.

Wat achterlijk dat je jezelf nog de keuze geeft. Je kiest natuurlijk voor je vriendin.

nou top vriendin ben jij om vrijwel gelijk met de verse ex van je beste vriendin te gaan. wees trots op jezelf.

serieus, gedraag je.

Kan er niet een officieel: gevoelens voor de ex van je vriendin-topic gemaakt worden of zo. Wat een gezeik altijd. Ze heeft het uitgemaakt, wat betekend dat ze hem niet meer leuk vind. Ik vind het onzin dat je dan niks met hem zou mogen hebben (of verliefd op hem zou mogen zijn). Gevoelens kun je niet sturen.

^ dit klopt, maar 3 dagen is echt te snel… en ik weet zeker dat haar vriendin het iets doet, ze hebben wel een relatie gehad, en het is je ex…

ik heb niks meer met mn ex, nauwelijks contact, heel af en toe zie ik hem met uitgaan, maar wij zijn niet met ruzie uit elkaar gegaan ofzo. hij heeft nu een vriendin, vind het leuk voor hem, maar het is een meisje dat ik totaal niet mag, en zij mag mij ook niet, en ja dan doet het je wel iets…

dit ligt natuurlijk weer wel aan hoe het uit is gegaan!

maar hoe lang hadden je beste vriendin en haar ex dan? als dat maar 4 weken is of zo …

Ben het hier ook wel mee eens maar 3dagen is wel heel snel. Een beetje tijd gunnen kan geen kwaad… Ze moet ook denken aan haar vriendin. Dat het uit is betekend niet gelijk dat er geen gevoelens meer zijn, gevoelens voor je ex dat kan…

woehoeee herkenbaar! altijd fijn dat…

ik zou zeggen chicks before dicks!!