Ex beste vriendin blijft maar praten en kijken.

Ik word echt gek van een ex beste vriendin van mij! We waren 2 jaar heel erg goed bevriend totdat zij op reizenweek geld van mij probeerden te stelen uit jaloezie omdat ik met andere mensen omging. ;\ nu heb ik dus al het contact verbroken maar ze blijft me maar de hele tijd aan kijken (ik zie het in mijn ooghoek ) en word er echt gek van. Laatst kwam zo’n wannabe vriendinnetje van der naar mij toe om een wapenstilstand lmao… ;O ik heb gezegd dat het gewoon over is… en nu zit ze de hele tijd met haar nieuwe “vriendinnen” over mij en me andere vrienden te praten. Ik zag een krabbels over dat ik een “t-ring grote reet heb in die grijze joggingbroek” en dat ze de foundation van een vriendin haar hoofd willen schrapen ofzo. hahaha omg. dit klinkt heel dom he! Maar onder tussen word ik er wel echt super gek van. Hoe de fck kan ik haar duidelijk maken dat ze moet stoppen om domme verhalen over mij en mijn vrienden te vertellen? ;O

Op haar afstappen en zeggen;
Dacht ik dat je alleen mijn ex beste vriendin was maar wat blijkt je bent nog triest ook.

Of je negeert het gewoon en gaat er niet op in.

Ga gewoon naar haar toe en leg haar rustig uit, dus zonder te flippen en schelden enzo, dat ze gewoon ontzettend kinderachtig bezig is. Boos worden heeft geen zin dus blijf relaxed maar maak je punt duidelijk.

Zou het negeren, dan houd ze van zelf wel op.

ze probeerde geld van je te stelen omdat je met andere mensen omging?
whatthefuck is dat dan :’)

maar ik zou haar gewoon vertellen dat je klaar met haar bent en dat ze dat moet snappen.

Haar eens even goed op der nummer zetten!

Gewoon negeren.

Haar duidelijk laten zien dat het je geen ene kankah boeit en dat je gewoon verder gaat met leven (en daarmee ook blij bent en gelukkig van word). Dan gaat ze helemaal branden van binnen xD

Gewoon negeren en doen alsof het jou totaal niet intresseert. Dat vinden ze altijd 't ergst.