Ex-alert. Wat moet ik doen?

Ik ben niet fake, dit verhaal ook niet, als je het leest, geef me je hulp en mening want ik weet niet wat ik met doen…

[i]Ik was 3 jaar terug verliefd op een jongen, ik had nog nooit verkering gehad enzo. Dus het hoefde van mij allemaal niet. Maar op een gegeven moment, na 1/3 jaar vond hij mij ook leuk. We kregen iets en niemand heeft me ooit zo gelukkig gezien als toen. Maar na 2 maanden ging het uit enzo… Toen waren we een tijdje geen vrienden meer (ongeveer 'n jaar).
Daarna ging ik weer goed met hem om, hij had 'n nieuwe vriendin, ik was verliefd op 'n andere jongen.

Dit gaat even over die andere jongen die ik toen leuk vond:
Die jongen was fout. Hij had me gebruikt, als ik iemand leuk vind doe ik alles voor die genen omdat ik van diegene houd. Dat wist die jongen en verleide me eerst en daarna wou die met me naar bed. Een week later deed ik dat en daarna had hij mijn hart gebroken door nare dingen over me te zeggen, ik wou niks meer met hem te maken hebben maar toch hield ik van hem.

Mijn ex hielp me om hem te vergeten en zei lieve dingen tegen me, streelde me vaak en op zijn verjaardags feest wou die bijna met me zoenen. Ik werd weer verliefd op hem omdat hij zulke lieve dingen deed. Die foute jongen was ik vergeten door hem. Alleen hij had nog steeds een vriendin. Hij knuffelde me wel en kusje op me mond. Toen vond ik dat al vreemd gaan. Maar na een tijdje heb ik hem uit me hoofd gezet, ookal heb ik altijd wel een zwak voor hem gehad. Maar na een paar maaden toen we voor het eerst uit gingen had hij me gezoend (1e keer dat hij het probeerde keek ik weg, maar daarna zei die iets liefs en dan smelt ik) en zei hij dat hij dat de hele avond al wou. Daarna kreeg ie spijt omdat hij verkering had met iemand anders. De 2 dagen ernaa had ik er moeite mee omdat ik hem misde maar ik heb mezelf eroverheen gezet. Toen we op vakantie gingen zegmaar, met alle 4e jaars heeft hij ook vanalles met me gedaan. Hij kwam tege me aan liggen en we zoende bijna weer. Hij ging ook met zn hand in me broek enzo. Hij was ook heel jaloers op een vriend van hem waar ik nu verliefd op ben (al een half jaar).
niet denken dat ik zovaak verliefd ben want ben maar 2x echt verliefd geweest

Toen gebeurde er een tijdje niks. Een heletijd. Tot vrijdag, hij was een beetje zat/aangeschoten en zei dat hij het altijd al met me had willen doen. Dat ik op nummer 1 stond enzo. Die avond wou hij eerder komen als de rest enzo, maar hij kon niet want hij MOEST bij z’n vriendin langs (waar hij ook veel ruzie mee heeft enzo).
Daarna gingen we film kijken en ik lag samen met hem in bed, hij zat me uit te dagen en me tiet vast te houden zegmaar en ik lag tegen zn borst aan op een gegeven moment.
Hij weet dat ik een trauma heb dankzij die andere jongen, die me had gebruikt.
En toch doettie zo.
Hij daagde me op msn wel is vaker uit enzo… en als we buiten waren met alcohol maar dit keer is 't sirieus.
ik ken hem goed hij is me beste vriend en echt geeeen player. Hij doet zo alleen tegen mij…
vrienden zeggen dat hij mij leuk vind maar ik weet t ff niet…

HELP ME.[/i]

hey.
Het is moeilijk want ik maak hetzelfde ook wel een beetje mee,
maar je moet hem gewoon onder ogen vragen wat ie wil en zelf zeggen wat je echt voelt tegen hem, het kan zijn dat hij je ook wil gebruiken maar het kan ook zijn dat hij het goed bedoeld ik weet niet, dus mijn tip praat met hem als jullie allebei nuchter zijn…
Kus, en succes!

Het is heel onzinnig verhaal, niet dat het nep is, maar gewoon zo dom. Niet lullig bedoelt. Het is ook heel vaag.
Die jongen moet gewoon van je afblijven, laat je niet steeds zo verleiden, hij heeft een vriendin.

upje voor jou!

~~~~~~~~~~~~

[/b]

het is wel lastige situatie,
hou een goed gesprek en leg het hele verhaal enzo uit?

UP

woow, als je het zo allemaal leest is t echt n heel verhaal.
Misschien moet je idd toch is met m gaan praten n keer, waarom hij zo doet enzo en dan kijke wat er gebeurt. ;o

Klinkt hard… Maar hij heeft een vriendin. Uiteraard is het niet jouw verantwoordelijkheid dat hij zich gedraagt, maar zou jij het leuk vinden als een meisje zo tegen jouw vriend doet? En zulke dingen met hem doet?

Het geeft niet of hij een player is of niet, wel dat hij nu iets doet dat best wel achterbaks is. Stel hij zou voor jou willen gaan… Dan zou het dat wel doen en het uitmaken met zijn vriendin toch? Wie wil er nou een relatie opbouwen op vreemdgaan…

Ik denk dat je je beter terug kan trekken…

ga niet op hem in want stel dat jij in de schoenen van zijn vriendin stond?
praat met die jongen!
er zit iets los bij hem.

up…

hee!
ik vind dat je er met hem over moet praten. het is tegenover zijn huidige vriendin niet leuk wat hij met jou doet. als jij echt numer 1 voor hem bent, heeft hij he tlef om het uit tem aken met zijn vriendin en dus voor jou te kiezen,dat doet hij blijkbaar niet?
klintk hard maar dan ben jij zijn numer 1 niet.
het is moeilijk, zeker als je een zwak voor hem hebt, maar stop met deze jongen! hij is fout bezig&laat hem dat weten!

laat je weten wat je eraan gedaan hebt?
lovee!

ik vind het niet kunnen dat hij jou “zijn nummer 1” noemt. en dat hij aan jouw borsten zit, en met z’n hand in je broek gaat. hij heeft focking een vriendin! als mijn vriend dat zou doen/zeggen bij een meisje, zou ik zo hard flippen. dat vind ik te ver gaan. als je echt zijn nummer 1 bent, zou hij het moeten uitmaken met haar - want anders houdt hij zijn vriendin maar aan het lijntje. maar volgens mij houdt mij meer jou aan het lijntje…