Evian brumisateur (spray) om make up te fixeren

Ik vroeg me af wie dat als fixeermiddel gebruikt voor make up, het schijnt wel goed te werken. Ik heb vandaag zo’n busje gekocht:

http://3.bp.blogspot.com/_nieIGWiCsnw/SRkoZEVLDnI/AAAAAAAAB3g/fIpAa4niUww/s400/cosmo_paris_evian.JPG

Heb nog te weinig ervaring om te weten of het echt werkt of niet. Dus voor de mensen met ervaring: vinden jullie dat het je make up goed fixeert?

dat is toch gewoon water? dan gaat het toch juist alleen maar
van je gezicht af of niet? xD

Het is niet echt ‘gewoon’ water, het is mineraal water.
Ik heb het al een beetje geprobeerd, en je make up loopt er niet van uit.

he? Water dat je make-up goed laat zitten?

?

Vaag, maar als het werkt…
Ik ben benieuwd…

Spa blauw en Bar le Duc ook.

Bar le Duc is gewoon Utrechts kraanwater…

Waar heb jij dat gekocht?

Okee ik voel me heel erg dom nu.
Maar wat is fixeren? :zipper_mouth_face:

Het zorgt ervoor dat je make-up beter/langer blijft zitten.

Bij de Etos.

Ik heb er ergens wat over gelezen, en zelfs Evian beweert dat het make up fixeert (staat op de achterkant van de bus).

Mascha (van beautygloss) beweert ook dat je met een beetje water je make-up kan fixeren,
heb het zelf nog niet geprobeerd.

ik heb ook zo’n bus maar dan een andere maar wel van evian en dat doe ik ook gewoon op mijn gzicht spuiten. Een klein beetje maar heb dan het gevoel dat je schilfertjes enzo minder ziet en ik vind het wel werken,

Ben benieuwd…
hoeveel kost zon bus?

klinkt handig. geen ervaring verder. ( up )

ik las het gister ook in de (vorige) cosmogirl trouwens.
ik ben wel benieuwd of het werkt, ik ga het zelf ook
maar is kopen denk ik

Een vriendin van mee heeft altijd zo’n mega bus spuit Evian water en daar zit een soort crème doorheen ofzo. Heft voelt wel lekker als je het op je hoofd spuit maar ik krijg alleen maar het gevoel dat je make-up uit loopt :’] Maar dat kan aan mij liggen, want ik vind het gewoon een bus met water.

Ik heb hem ook, ik gebruik hem vooral om wakker te worden 's ochtends, dan spray ik wat in mn gezicht, is echt lekker fris :slightly_smiling_face:
Ik gebruik hem ook wel om makeup een beetje te fixeren en werkt opzich wel goed :slightly_smiling_face:

In de Evian spuitbussen zit alleen water, dus geen crème.