everything 'bout mii

helluw allemaal, :grinning:
Ik ben Lies Gaulus 19 word er 20 (oud :grinning: )
Model is mijn beroep en Lier is waar ik woon.
in de liefde weet ik niet echt hoe het staat :
Ik heb mijn ex betrapt met een ander door DIDIER :smiling_face_with_three_hearts:
daarvoor ben ik hem enorm dankbaar! En gisteren is hij zelf ook gedumpt geweest per sms. Hij had het zo moeilijk dat ik hem heb getroosd en het ging echt wel goed (het klikte) Toen Bart (mijn ex) die avond bij ons mee op het bankje zat had Didier men hand vast en zei: ‘Bart weet ge nog wat ik in de auto heb gevraagd?’ (hij wist het niet) Na een tijd wist hij het nog altijd niet en zei Didier: ‘zoude het erg vinden als ik iets me u ex zou beginnen?’ (commentaar :stuck_out_tongue: ) en nu zijn we nog altijd niet samen omdat zijn ex het weer is in de war had gegooid. En hebben ze gepraat. Ik weet niet hoe het nu staat maar ze zijn niet meer samen en toen we terug in de auto stapte waren we elkaars hand weer aan het strelen. Die dag is er niets anders gebeurt dan troosten, strelen en hoofd op mijn schouders leggen en ik mijn hoofd op die van hem.
Dus ik wéét niet wat te doen :stuck_out_tongue: als er iemand iets weet help me! :grinning:
voor de rest hou ik van vanalles maar mijn grootste obsessie is toch wel chocolade :stuck_out_tongue:
other questions? ask! :grinning:
kiiss
lies

[i] Welkom hier :slightly_smiling_face:

Als je echt wat voor didier voelt, en hij voor jou…dan moeten jullie er zeker voor gaan :slightly_smiling_face:

Dan kan je ex het bekijken (A)

X[/i]

Ik denk dat hij wel iets voor me voelt :grinning:
maar hij wilt alles rustig opbouwen en daar heeft hij gelijk in.
Ik geef hem nog de tijd om zijn ex te verwerken (na 6x bedrogen te zijn geweest)
Daarna zulle we wel zien zeker :stuck_out_tongue:
en ja dan kan bart het bekijken XD
bedankt voor je reactie!
:couplekiss_man_woman: