EverydayMinerals Free Sample Kit?

Ik las ergens dat je op deze site een Free Sample Kit kunt bestellen, een ‘kit’ met minerale makeup, waarbij je alleen de verzendkosten betaalt. Nu ben ik dit natuurlijk gaan proberen, maar het lukt niet? xd dit geeft 'ie aan:"

You’ve selected a Custom Kit! Now follows these fun and simple steps!
Browse the colors you want in the categories allowed by the kit you have selected.
When you find a color you like, Click and Drag the product to the Shopping Cart located on the right side of the page.
It’s that easy.
Special Notes:
Foundation categories will prompt you to select your formula. Skin and Body category click “add to kit” to place in shopping cart!

Je moet dus de kleuren selecteren ofzo, maar waaaar? heeft iemand hier ervaring mee? alvast bedankt, liefs.

Je klinkt het aan, en gaat dan in de collectie kiezen welke kleuren je wilt en die sleep je dan naar je kit. Zo kun je zelf alles uit kiezen. Echt leuk heb ik ook gedaan =D.

Maar in welke ‘collectie’ kun je dat selecteren? :stuck_out_tongue:

sorry misschien ben ik nu heel dom, maar ik zie het echt niet.

yup. dat werkt gewoon hoor.

ik heb die probleem ook , ik snap ook niet hoe het werkt,

wat zijn de verzendkosten naar nederland?

ikw eet het nietXD doet hij het al bij je> topicstarter?

oooh ik wou ook bestellen!
maar kan alleen met creditcard enzooo.
:frowning_face:

jeej, mijn pappie heeft het net even voor mij betaald hihi. (:

Jaaa, ik heb hem een paar dagen geleden ook besteld. Verzendkosten zijn iets van 3,50 ofzo. & je kan btw ook gewoon met paypal ^^.

hoe heb je dat gedaan! mij lukt het niet
kun je mischien via printscreen uitleggen???

kijk je gaat de freel sample kit naar je shopping cart plaatsen, bovenaan zie je make up staan toch? als je met je muis over “makeup” komen er op dat donkergrijze balkje de volgende begrippen te staan: base, cheeks, conceal, eyes, face, pressed, brushes. je klikt dan op base, je klikt op je gekozen kleur en die verplaats je naar je shopping card dan komt er een schermpje waarop je de formule moet kiezen en klaar. je mag trouwens 3x iets van base kiezen, 1x cheeks (of face) en 1x conceal.

oh vet! kan je ook met paypal betalen?

hoe reken je af?

weet iemand hoelang het duurt voordat je ze krijgt? :grin: