Everyday parfum die je goed ruikt?

Hey, weet iemand een lekker everyday geurtje die je goed ruikt? Dus ook als je langsloopt of naast iemand zit, ik heb altijd het probleem dat mensen echt helemaal in mijn nek moeten om mijn luchtje uiteindelijk te ruiken. Zelf hou ik van alle geuren behalve hele zware of hele zoete (snoep achtige) geuren.

Je raakt gewend aan het luchtje dat je draagt. Dus kan zijn dat je het zelf niet/amper ruikt, terwijl hij gewoon aanwezig is. Oftewel vraag gewoon even aan een vriendin.

Klopt inderdaad, maar vaak als ik het aan iemand vraag zeggen ze dat ze het niet ruiken :frowning_face:.

^Draag je au de parfum? Hoeveel spuitjes doe je en waar? :slightly_smiling_face:

Wat voor parfum draag je dan vaak? Hele goedkope, of wel gewoon goede merken?

Ik draag Nina ricci, en van Christina Aguilera, van Katy perry en heel af en toe Sun. En voor de rest inderdaad van die goedkope maar die laat ik meestal staan. Ik spuit het in mijn nek, polsen, En dan spuit ik een paar keer in de lucht en loop ik er doorheen :slightly_smiling_face:.

Ik kreeg laatst in de parfumerie te horen dat je het ook op je kleding of je sjaal moet spuiten, want daarin blijft de geur beter hangen. Misschien kun je dat proberen. :slight_smile:

Heat van Beyoncé vind ik zelf erg lekker. Ik vind de geur ook altijd goed aanwezig. Ik spray het op m’n polsen, in m’n nek en soms nog wat op m’n haar en dan blijf ik het de hele dag wel ruiken. Misschien een aanrader? :slightly_smiling_face:

Thiery Mugler - Alien of Chanel Chance vind ik heel lekker. Zijn wel wat duurder maar dan heb je ook een parfum die écht goed blijft zitten.
Beyonce Heat is ook goed!

Jean Paul Gaultier la Classique!

Duur, maar superlekker. :flushed:

Ik heb veel dure parfum. Ik koop ook heel vaak eau de parfum die blijft langer ruiken. Mensen zeggen ook altijd dat ik lekker ruik. Misschien komt t omdat ik mijn hals decolleté shirt en sjaal onder spuit. En heel af en toe spuit ik een body mist op die je ook lang blijft ruiken.

-

Het schijnt ook per huid te verschillen. Bepaalde parfum, vooral erg frisse luchtjes, vervliegen bij mij ook redelijk snel, ook als het een eau de parfume is. Maar kruidige luchtjes blijven bij mij wel goed hangen. Ik spuit inderdaad ook altijd wat parfum op mijn kleding.

Ik vind het persoonlijk trouwens niet lekker als iemand langsloopt en ik dan al heel veel parfum ruik.

Dit. Bij mijn huidige luchtje (reveal van Calvin Klein) krijg ik altijd complimentjes erover van mensen als ik diegene knuffel of als we dicht bij elkaar zijn. :slightly_smiling_face: terwijl ik hem gewoon 1 keer in de ochtend spuit. Soms als ik 's avonds nog op pad ga fris ik het op maar dat is niet vaak.

Bedankt!

DKNY, de rode, ik krijg er vaak complimenten over dat mensen het lekker vinden ruiken terwijl ik maar echt een klein beetje erop spuit.

Ik heb zelf Coco Mademoiselle van Chanel, en die ruik je echt heel goed! Het is geen zware geur maar ook niet licht dus ertussen in. Ik vind hem zelf heel erg lekker ruiken echt een everyday geur die lang blijft zitten. Echt een aanrader!!