Everyday minerals

Ik ga misschien een gratis proefpakket van Everyday minerals aanschaffen ( http://www.girlscene.nl/b…2007/juli/Mineral_make-up ) maar heeft iemand dat al eerder een keer gedaan? En hoe is dat bevallen? Is het betrouwbaar? (ahum, een hoop vragen xD)
Groetjes!

Niemand?? Ik snap het echt niet xD. Ik heb nu die kleuren zeg maar samen gesteld, en dan?? Hoe moet je dan de verzendkosten betalen? xD

Ik heb van de week mijn eerste bestelling gedaan; ken wel veel mensen die het vaker bestellen. Bijvoorbeeld deze vrouw; www.cherryfizz.nl

Volgenmsij heb je een creditcard nodig, maar de verzendkosten vallen op zich wel mee. Mijne waren 8 euro, en ik had 6 dingen besteld ofzo…

Er zijn hier volgens mij wel meerdere topics over :stuck_out_tongue:
Maar ok, Je kan betalen met Paypal en het is betrouwbaar :wink:

heb al vaker besteld,
eerst het sample pakket ja en dat was super dus daarna zon kit van 30 euro ofiets besteld en die bevalt me echt geweldig :slightly_smiling_face: !
heb gewoon pa met de creditcard laten betalen
x

haha oke, bedankt.
Maar ik denk dat ik via een andere site minerale make-up ga kopen!
Ik heb een site gevonden die veeel makkelijker is :stuck_out_tongue:.
Maar toch bedankt!

Ja het is betrouwbaar, het werkt hartstikke makkelijk en het is superfijn. Ik heb nu al een paar keer een testpakketje besteld met 3 foundations, 1 concealer en 1 blush. Je betaalt daar alleen de verzendkosten voor die omgerekend in euro maar ¤3,50 ongeveer zijn. Heel fijn dus, je kan dan verschillende kleuren kiezen zodat je er precies achterkomt welke kleur goed voor jou is.

Ja, ik heb ook geprobeerd om een proefpakket te bestellen… maar dat lukt niet :stuck_out_tongue: ik snap er helemaal niks van!!

[nohtml][b][message=3435511,noline]X_My schreef op 28 februari 2009 @ 12:35[/message]:[/b] [...]

Ja, ik heb ook geprobeerd om een proefpakket te bestellen… maar dat lukt niet :stuck_out_tongue: ik snap er helemaal niks van!![/nohtml]

Wat snap je niet?
Je moet naar custom kits gaan, daar klik je op de free sample kit ofzo, die stop je in je mandje. Dan ga je naar foundations, kies je de kleur die je wilt, die sleep je naar de mandje toe en dan wijst het zich allemaal vanzelf. Betalen gaan gewoon met Paypal, heel handig dus.

Ja, tot dan snap ik het xD maar daarna niet meer :stuck_out_tongue:. Naar welke afdeling moet je gaan om te betalen?