Everyday Minerals

^^welke kleur concealer heb jij dan?

ik wil ook graag die samples bestellen maar ik heb geeeen idee hoe dat moet
en moet je daar persee paypal vooor hebben?

ja paypal of creditcard…
en ik heb volgens mij de multitask concealer!

okee en hoe gaat dat precies als je een paypal aanmaakt?
krijg je daar ook een brief voor thuis?
en als je wat koopt met paypal hoe komt het dan op de rekening te staan enzo? ik bedoel bankafschriften wat je thuis krijgtt

eeeeeeeeenn sorry voor zoveel vragen maar;
hoe gaat dat precies al je met creditcard besteld dan?
*sorry maar ik heb dit nog nooit eerder gedaan* :stuck_out_tongue:

hier staat een goede uitleg van hoe paypal werkt en hoe je het moet aanvragen: http://www.beautygloss.nl/?p=56

creditcard weet ik niet hoe het gaat, ik heb zelf geen creditcard…

okee bedankt!

maar hoe komt het dan op je bankafschriften te staan? :blush:
sorry voor het gezeur haha!

ennn hoe vragen jullie het aan je ouders?
aangezien ik nog nooit eerder via internet heb besteld.

IM SO HAPPY! <3
haha, gisteren heb ik mijn proefsetje ontvangen en vandaag heb ik hem uitgeprobeert en het is zooooo fijn & mooi en OO ik hou van het, haha :wink:
ik heb besteld met mijn opa’s creditcard haha!

aaaahw ik wil ook!
ik kan alleen geen goed moment vinden om het aan mn pa te vragen :frowning_face:

nou ze storten 2 x een klein bedrag op je rekening, 2 cent ofzo. En dat komt dan op je bankafschrift te staan, en die bedragen moet je dan ergens invullen zodat ze weten dat het echt jouw rekeningnr is.

ik heb het aan mn paps gevraagd en ik heb het besteld!
via de laatste methode want hij wou niet via internet betalen ofzo
maar wat houd de laatste precies in?
aangezien ik niet zo goed engels kan :’)

dan moet je het geld via de post opsturen volgens mij…

je kunt ook gewoon zo betalen (zonder tegoed op je paypal) paypal schrijft het dan van je rekening af

het is geen 5.5 euro, het is 5.5 dollar. dat is ongeveer 3 euro. je kan ook paypal gebruiken, iets daarover staat ook op girlscene geloof ik. paypal is veilig en supersnel & handig. ik ga vanmiddag m’n proefpakketje bestellen (waarschijnlijk)

moet je het dan opsturen nadat je het gekregen hebt?
op vóórdat je het krijgt?

ik neem aan voordat je het krijgt, ik weet het ook niet, vraag het anders gewoon aan hun

kheb ook een vraagje, is het zoals wanneer je echt een groot pakket krijgt dat je vaak moet tekenen of stoppen ze het gewoon in je brievenbus? ik zou graag wat bestellen maar ik ben niet zo vaak thuis (vooral smorgens) dus zou irri zijn als ik moet tekenen en dan de postbode mis…

Ik heb nu de full kit besteld:)
Had ik een kortingscode, krijg ik 10% korting staat er 2 dagen later dat er geen korting afgaat:l, maarja…
Die concleaner is echt geweldig! Ik heb intensive fair en die dekt echt super!

Maar over die 3e betalingsmethode, hoe ga je nou dat geld opsturen?

dan kan je het ook ophalen op het postkantoor, of als er iemand anders thuis is kan diegene ook tekenen!!

oow okay bedankt kimmiej! :grinning: dan kank wel wat bestellen denk ik, moet mn ma maar tekenen ofzo :stuck_out_tongue:

Weet iemand nou precies hoe het met de 2e manier moet??
*ik neem aan dat we geen euro’s kunnen opsturen ofzo xD*

ja dat wil ik ook weten,
want ik heb het via die methode besteld
maar ik weet niet hoe je dat geld moet opsturen!