Everyday Minerals

Hée,
ik wou net zo’n gratis testpakketje bestellen op www.everydayminerals.com

Ik heb m samengesteld en klikte dan op CheckOut.
Je kan kiezen uit verschillende betaalmethodes. Ik koos het laatste: iets van 'Check Your Mail… Money;."
Nu weet ik niet hoe ik verder moet en hoe ik moet betalen?

IEMAND die het al gekregen heeft ofzo?

Als het gratis is, hoef je toch niet te betalen…?

alleen de verzendkosten

je moet alleen de verzendkosten betalen, ik snapte ook niet wat dat was maar moet je even aan je ma vragen had ik ook gedaan maar ik ben ut vergeten:P
Als je hebt besteld zou je me dan willen laten weten hoeveel de verzendkosten zijn?

Kus.

Mja je betaald wel 5.50 eur.

*

ja ik wil het ook bestellen maar ik snap er niks van want wat betekend die 3e betaalmethode precies? (dus niet paypal of creditcard) en moet je bij provincie gewoon noord-holland invullen zoals in het nederlands of op een engelse manier?

volgens mij moet je dan het geld opsturen ofzo… maar paypal is heel makkelijk! staat heel duidelijk op de site uitgelegd!

heeft iemand al eens iets van everyday minerals besteld btw?? en van www.fyrinnae.com ?

daar heeft Mascha ( www.beautygloss.nl ) besteld :grinning: en die dingen zijn echt super mooi!! moet je maar eens op haar site kijken :grinning:

Lijkt me wel mooi! Maar is het 5.50 verzendkosten?

ik dacht 4 euro… Maar je krijgt wel 5 gratis samples!

Up…

paypal doet vreemd bij mij, dus nu kan ik nog niks bestellen :frowning_face: heb ook geen idee trouwens welke kleuren ik moet nemen…!!

Everyday Minerals is echt super!
De verzendkosten hangen af van hoeveel je bestelt, het zal rond de 5 euro liggen…
Ik heb met de creditcard van mn moeder betaald (A)
dat vind ik het handigste, de site is veilig dus ik heb het rekeningnummer door moeten geven op die site …
Eerlyk gezegd weet ik niet hoe dat moet met mailen ofzo maar volgens my staat dat wel duidelyk geschreven op die site…
En anders kun je altyd mailen naar hun hoe het precies in zyn werk gaat als je vanuit Nederland wilt betalen… Je krijgt best snel een antwoord terug :slightly_smiling_face:

Bij een gratis setje zijn de verzendkosten $5,05 DOLLAR!!
dat is ong 3Euro! :slightly_smiling_face:
Ik wacht op mijn proefsetje maar die moet deze ong aankomen! :wink:

ik had er eerst ook wat probleempjes mee… ik betaalde met creditcard en het lukte niet precies, maar dat was eigenlijk mijn fout :zipper_mouth_face: maar het is gelukt en ik heb ze ook al thuis. die proefmonstertjes zijn trouwens wel klein. ik heb het nog niet echt goed uitgeprobeerd maar ik heb al wel gezien dat ze goed blenden met je eigen kleur van je gezicht (moet je natuurlijk ook wel eerst de goede kleuren uitzoeken :stuck_out_tongue:)en dat er niet echt zo’n poederlaag achterblijft. dus het is wel goed spul volgens mij.

waar staat de proefset op dat site?

ik kan het niet vinden :o:(

Hoelang duurde het ongeveer voordat je het binnenkreeg nadat er shipped stond? Ik haat die kerstdrukte, ik wil zo graag mijn pakketje!
Ik hoop dat het goede kleurtjes zijn, heb er al heel veel positieve reacties over gehoord!

bij mij duurde het 2 weken voordat ik ze kreeg…!

de concealer is btw echt geweldig!