Every day make-up

Ik vroeg het me wel eens af hoe iedereen is in zijn make-up gebied.
Wat doe jij sochtend’s allemaal voor de spiegel op om je klaar te maken voor school of iets anders

http://data2.whicdn.com/images/85042937/large.jpg

Ben je meer zoals dit ^
Of is 1 laagje mascara voor jou al meer dan genoeg om de dag door te komen

Zelf begin ik met een basis van dagcream, bb cream, wenkbrauwen, en concealer.
Daarna oogschaduw, eyeliner, mascara en lippenstift
En jij? x

Algemeen make-up topic :slightly_smiling_face:

^ oww haha kwist niet dat dat dit ook inhield

Daarom staat er ook “algemeen” voor , dus ALLES wat met make-up te maken heeft. :slightly_smiling_face:

Ik begin met een dagcreme, dan concealer, dan foundation, blush, en mascara

Ik begin met Dagcreme, foundation/bb cream, concealer, poeder, mascara, eyeliner, oogpotlood.

Ik smeer mijn dagcreme op, daarna poeder ik m’n gezicht af (ik doe nooit foundation op). Teken mijn wenkbrauwen een beetje bij met wenkbrauwpoeder, en doe daarna gewoon oogschaduw op & oogpotlood & mascara. Verder hou ik niet zo van lippenstift & lipgloss dus doe gewoon iets van labello op :’)

Foundation, concealer, poeder, oogschaduw, oogpotlood en mascara. :slightly_smiling_face:

BB cream, conceale op plekjes, mascara en soms nog lippenbalsem als mijn lippen daar belang bij hebben.
Maar wil eigenlijk van de bb cream en concealer af maar dan moeten die lelijke plekken wel eerst weg zijn.

Uh mascara concealer en poeder
O en eyeliner als ik tijd heb

mascara en wenkbrauw poeder

BB cream, concealer, oogschaduw of eyeliner, wimpers krullen & mascara. En soms een keertje lipgloss.

Niks

Dagcream, concealer alleen onder m’n ogen (voor blauwe kringen), ongeveer 3 laagjes mascara, wenkbrauwen beetje bijtekenen, blush en babylips

Algemeen makeup topic!