Hallo meiden,
ik zit nu in 4 Tvwo en ik vind dat het nu wel een beetje tijd wordt om duidelijkheid te hebben voor mezelf als het gaat om mijn studie na de middelbare school.
Ik heb het pakket N&G met wiskunde A, natuurkunde en m&o. Ik zou later graag iets willen doen in de richting van biologie/natuur/levensmiddelen omdat daar mijn interesses liggen, ik heb echt NIETS met economische dingen. Ik dacht eerst aan bijv. biotechnoloog of iets in die zin, maar ik zou graag iets doen waar ik mijn creativiteit in kan uiten, dan heb ik pas plezier in wat ik doe. Wat er dan als eerste in mij op komt zijn dan bijvoorbeeld tuinarchitectuur, maar ik heb niet veel kennis van wat voor studierichtingen er allemaal zijn op dit gebied; biologie samen met creativiteit.
Nu weet ik dat er enorm veel sites zijn waar ik informatie kan vinden, maar ik zou graag willen weten of jullie misschien studierichtingen/studies voor mij hebben of mij kunnen helpen! Plaats van studie is geen probleem, hbo of universiteit maakt ook niet uit.
Ik hoop dat ik zo genoeg informatie heb gegeven en anders zal ik ze alsnog beantwoorden
Liefs