even wat los laten.

Lieve meiden,
misschien hebben sommigen men topic al gelezen over wat er gebeurt is met me misschien sommigen ook niet maar ik moet het echt even kwijt raken want k heb helemaal geen vriendinnen waar ik het mee kan delen.

toen ik 4 jaar werd mocht ik naar school toe ik voelde me ongelofelijk groot maar nee na halfuur werd k al uitgelachen en gepest omdat k een dikkere meisje ben, dit is zo door gegaan tot groep 6 toen ging k naar een andere school en hoopte dat het over was maar ook hier werd k weer gepest in groep 8 ga je naar de middelbare school en ben je niet meer een basischoolkindje maar een ‘brugmug’
hier werd ik zo erg gepest dat ik aan een uitweg begon te denken, Zelfmoord dat was voor mij de enige oplossing, hier heb ik heel erg mee rond gelopen en heb het toen aan 1 iemand verteld maarja van 1 komt er 2 en van 2 kwamen er 30/40 mensen hierdoor kwamen men ouders erachter en schaamde ik mij dood want ja je ouders willen je kind niet verliezen maar als je zo erg gepest word dan is dat de enige oplossing.

omdat het niet meer goed ging met me op school wat een hoog niveau was en altijd op men tenen liep en men ouders dachten dat k me aanstelde dat ik dat niveau niet mee kon komen, hier door heb ik 2 jaar op de hoge niveau school gezeten hoe ik het dan eventjes noem, toen ging ik naar een andere school voor slecht lerende kinderen en kinderen met een beperking toen was ik 14,
ik kwam een 'lieve’jongen tegen nadat hij me had gevraagd om een relatie te beginnen kon men geluk niet op maar dit werd bederft na 2 weken, hij begon ongewenst aan me te zitten ik wou het niet en begon dus ook kleren van me uit te trekken, ik werd geslagen en alles, hierdoor kreeg ik een heel negatief zelfbeeld over mezelf,hierdoor wou ik weer een uitweg maar dit werd door verteld op school en kwam het bij de directeur terecht hierdoor kreeg ik met hem een gesprek wat er allemaal aan de hand is met me waardoor ik slechte cijfers kreeg, dit verhaal heb ik toen ook helemaal aan hem verteld en werd ook erg goed gesteunt, nu heb ik nog steeds last van men ex wat die allemaal heeft gedaan bij me maar er is actie gestart zodat die me met rust gaat laten, nu heb ik sinds 1maandje een ontzettend lieve vriend die mijn verhaal ook weet en dit binnekort aan zijn ouders gaan vertellen, ik hoop dat dit jullie niet overkomt want het was een kut periode! als jullie me willen toevoegen op insta laat even een prive berichtje achter :wink: x

Waarom gaat hij het aan zijn ouders vertellen?

Waarom zou ik je op instagram willen toevoegen? :flushed:

Wow wat heeft de laatste zin hiermee te maken…

Dit hahaha zo random. Ik ga helemaal stuk. :’’’’’’)

Werk aan jezelf voor je met anderen kunt samen gaan

Kun je niet hulp gaan zoeken of je gewoon aansluiten bij de algemene topics om je hart te luchten? Begrijp me niet verkeerd, ik vind het heel vervelend dat dit je allemaal overkomen is, maar dit is nu al je 3e of 4e topic over je situatie. Dit soort dingen kunnen prima in de lucht je hart topics die er al zijn. Ook heeft dit verhaal totaal geen vraag of iets in zich waar mensen op kunnen reageren, behalve dat we het allemaal niet leuk voor je vinden… Ik heb niet eerder op je topic gereageerd maar het valt gewoon op.
Sterkte overigens, sluit me aan bij Kraplapje.

Ik snap dat je dit kwijt wil, en het is ook erg naar dat je dit is overkomen, maar wat anderen al zeggen, er zijn meerdere topics waarin dat kan… Als iedereen een topic aanmaakt voor iets wat ze kwijt willen, zijn er zometeen duizenden topics.
Maar sterkte in ieder geval!