Even voorstellen.

Even voorstellen.
ik ben Eve.
ik zal maar niet vertellen hoe oud ik ben anders krijgen we weer gezeik.als de leeftijd niet uimaakt en je wil het graag weten stuur me dan een note. maar ja eehm ik ben al vaker on line geweest maar vergeten voor te stellen! dom dom dom! maar ja ik om hier voor: gezellig heid in het forum , coole notes, en (nieuwe)vriendinnen. en mijn favo sport is voetbal. en msnnen vind ik ook tof! :couplekiss_man_woman: Eve.

hahahahallo

hmm…nu wil ik weten hoe oud je bent ^^
hellooooo…

ook hallo terug!

hoi, je bent 10 staat op je profiel?

maakt het uit!?

Nou juh, rustig. Of heb je soms een spijker in je kont…

Toen ik 10 was, was ik nog nooit es op internet geweest ;’]

Maar welkom, maakt toch niet dat je jong bent?

H
a
a
i
:wave:

Haha mijn nichtje was 5 toen ze ging msnen, maar dat kind is super vet ontiegelijk mega slim. Nouja, welkom!

ik ook bijna niet, maar tijden veranderen .

Dat komt doordat ze deel uitmaakt van de e-generatie.
Wij groeien allemaal op met dit soort dingen en we weten er ook heel snel veel over. (ja ja heb er een college over gehad)

En toen ik 10 was hadden we niet eens een computer.

welkom op girlscene :slightly_smiling_face:

toen ik een keer een topic had hier op girl scene… toen kreeg imk alleen maar nare reacties en nu allemal goede!
:kissing:

zo bedoelde ik het niet,
maar ik was benieuwd hoe oud je dan was en zag op je profiel dat je 10 was. Van mij mag je hier gewoon zijn hoor, waarom niet?
Veel plezier nog op girlscene!

Welkom n___n

wat leuk van jullie allemaal!!! :couplekiss_man_woman:

Heeeee iedereen,
Nou ik ben dus ook nieuw hier en ik zal me eventjes voorstellen :slightly_smiling_face:.
Ik ben Mandy, 15 jaar en hou van winkelen, volleyballen en gewoon msnen en lekker met vrienden zijn :d.
Heb verder niet zo super veel te vertellen haha :stuck_out_tongue:

Liefs,

Welkom :wink: