Even voorstellen

Heeee monstertjes,

Even voorstellen:
Ik ben Paula, ik noem mezelf hier Paulaatjee, deels omdat de gebruikersnaam ‘Paula’ al in gebruik was, deels omdat ik mezelf heel klein voel tegenover anderen. In het echte leven ben ik een ‘shy-girly.’ Daarom wilde ik proberen via internet wat contact met leeftijdsgenootjes te zoeken. Ik hoop dat jullie mij hierop internet wel respecteren zoals ik ben want in de ‘real-life’ gebeurt dit niet. Ik wordt gepest en dat vind ik niet leuk maar er valt niks tegen te doen. Sorry, ik moet jullie er ook helemaal niet lastig vallen!

Ik zeg : Lets have fun! :slightly_smiling_face:

groeten Paula(atjee)

Welkom op Girlscene in elk geval! :wink:

En ik heb het nog nooit meegemaakt dat hier iemand gepest wordt ofzo dus…:slightly_smiling_face:

Xx Moon

je kan het beter bij even voorstellen! zetten en niet bij Crea Bea of beauty ofzo. maar goed welkom :slightly_smiling_face:

Welkom!

welkom! :slightly_smiling_face:

Bij Fashion zei iedereen dat je fake was.
Nu vind ik dit een beetje vaag worden. :S

oke…
&’ ja idd jij bent toch dat meisje van ‘die broek’ ?
dat je een nieuwe broek had gekocht ofzo waar je zooo blij mee was ofzo maar omdat een paar meiden zeiden dat ze hem niet mooi vonden wou je hem gaan ruilen ofzo ? ben jij dat meisje?
sorry hoor maar idd wat ‘annoliesje’ zegt ; Nu vind ik dit een beetje vaag worden

die paula is een koe, die zegt niet alleen boe.
jingle bell all the way, plaatjes-van-lelijke-broeken kopiëren van ebay!

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA !

Fakerd x’]
Volgens je profiel woon je in Aardam, wat volgens google/wikipedia Ter Aar is, wat een plaats is in de gemeente Nieuwkoop in de Nederlandse provincie Zuid-Holland.
Maar je hockeyt in Groningen. Nou sorry hoor, maar dat verschilt toch iets te veel, vind je zelf ook niet?

Welkom. Who ever you are. :bowing_man:

zo mooi :grin:

ik vind het altijd een beetje ‘useless’, die ‘‘Even voorstellen’’ topics…
maar goed, welkom :slightly_smiling_face: