Even voorstellen

Hallo Girlscene meiden,

Het leek me wel zo leuk om mezelf voor te stellen als nieuw lid. Anders denken jullie ook van: “Wie is dat nou weer?” Maar goed, ik ben MiraNeko en dus nieuw hier. Ik lees al een tijdje mee, maar vandaag had ik besloten om dan ook maar een account aan te maken. Mijn interesses zijn: gamen, anime, tekenen, muziek luisteren (verschillende bands), lezen en ik schrijf ook graag. Mijn favoriete bands zijn: All Time Low, Avenged Sevenfold, King The Kid, Mayday Parade, Ghost Town. Qua gamen speel ik spelletjes als The Sims en MMORPG’s (op dit moment Aura Kingdom), maar bijvoorbeeld Call Of Duty vind ik ook erg leuk. Ik ben ook een enorme kattenliefhebber. Verder hoop ik een leuke tijd tegemoet te gaan hier op Girlscene, maar dat komt vast wel goed!

Veel liefs,
MiraNeko

Uhmmm, denk je serieus dat iedereen op dit forum elkaar kent en zich heeft voorgesteld?
Heel lief bedoelt, maar dit is niet de bedoeling op een forum :’)

Dit is inderdaad niet de bedoeling, anders zouden er dagelijks van zulke topics komen. Hier is een algemeen topic voor bij het deel ‘‘over girlscene’’ :slightly_smiling_face:

Hoi welkom! Maar je mag dat hier plaatsen: http://forum.girlscene.nl/forum/over-girlscene/algemene-hoi-ik-ben-nieuw-topic-172410.0.html

Slotje (: