Hoi,
Ik heb dus al een half jaar een relatie met een leuke jongen. Als ik bij hem ben is alles leuk en geweldig en gezellig, maar ik zie hem alleen in het weekend dus doordeweeks blijft het nogal bij whatsapp. Opzich ook niet erg hoor, maar hier gaat het niet om. Zie ook mijn andere topic (http://forum.girlscene.nl/forum/liefde-boys/is-dit-normaal-310458.0.html)
Ik had vorig weekend een raar gevoel bij iets wat hij ging doen. Er klopte dingen niet, ook mijn ouders vonden dat. Toen ik dat tegen hem had verteld schoot hij gelijk in de verdediging en probeerde te bewijzen dat hij geen leugens vertelde. Hij zou nooit liegen tegen me zei hij. Hij ging namelijk iets eerder naar huis want hij ging uiteten. Ik dacht dus dat hij eerder naar huis wou omdat hij gewoon even nog wou genieten van z’n weekend maar dat hij dat gewoon niet durfde te zeggen. Oke, uitgepraat maar nog steeds vind ik het niet helemaal kloppen allemaal.
Doordeweeks had ik er nog steeds een rot gevoel over en daar hebben we ook over gesproken. Ik was dus blij dat ik dit weekend vrij kon krijgen op mn werk. Ik werk in de horeca en dan moet ik vrijwel altijd op vrijdag en zaterdagavond werken. Ik ga namelijk ook naar school dus dan zijn alleen avonden vrij om te werken voor mij. Hij woont een uur rijden van mij, allemaal nog prima te overbruggen, maar als ik dan tot laat moet werken is het niet heel handig allemaal. We hebben er al wel oplossingen voor gevonden, maar ik merk dat hij het niet echt heel fijn vindt. Ik vind het ook niet fijn, maar het is even niet anders. Hij werkt zelf doordeweeks en gaat niet meer naar school dus hij heeft makkelijk praten. Ik had dus vrij geregeld op het werk en hij had ook vrij dus ik was blij, want dan konden we een lang weekend afspreken en misschien even de gebeurtenissen van afgelopen week echt face to face uitpraten. Dat was naar mijn idee nog niet echt gebeurd namelijk. Nu wou hij ineens een weekend overslaan. Prima allemaal, maar ik voelde me lullig. Normaal zeurt hij dat ik moet werken, heb ik speciaal vrij geregeld is het weer niet goed. Nouja, prima oke Dat had ik geaccepteerd. Maar ik kon dus niet komen omdat market garden herdacht werd en daardoor was zijn plaats moeilijk bereikbaar en kon hij me ook niet ophalen bij het station. Oke prima allemaal. Hij zei eerst dat het tot zaterdag 18:00 zou duren. Later toen ik voorstelde om dan zaterdagavond en zondag af te spreken kon dat niet want toen duurde het ineens tot zondag 18:00. Nouja, dan houdt het op. Vrijdag’s zou ik ook niet kunnen komen want toen moest hij werken tot 20:00 terwijl dat eerst 17:00 was. Nouja, kan een keer gebeuren toch dat je langer door moet.
Nou toen was het vrijdag. Hij mocht opeens toch om 17:00 naar huis want het was rustig. Zaterdagochtend ging hij naar de stad om een nieuwe playstation te halen en 's avonds ging hij naar de stad om daar met vrienden wat te drinken. Ik vond dit vreemd want hij zei tegen mij, ja ik kan je niet ophalen in de stad want alles is afgesloten en alles is lastig. Nouja, dan voel ik me weer een soort gedumpt natuurlijk. Toen ik zelf zaterdagavond met vriendinnen wat ben gaan doen, interesseerde hem dat totaal niet en toen ik voorstelde om dan op te trein te stappen en dan toch naar hem toe te komen zaterdagavond omdat hij toch in de stad was, kon dat ook niet want was niet handig en blablbala. Ik heb echt het idee dat hij steeds smoesjes verzint. Ik word hier nogal moe om.
Ook elke keer wanneer ik iets over mn vriendinnen vertel of iets post op instagram of facebook, is dat het enige wat hij niet leuk vindt. Hij liked alles behalve dat. Nogal pijnlijk natuurlijk. Alsof hij mij geen vriendinnen gunt. Elke keer als hij trouwens iets met zn vrienden gaat doen, mag ik niet mee. Ik ken hem nu ongeveer een jaar en heb nog nooit zn vrienden ontmoet. Hij mijn vriendinnen ook niet, maar dat is meer omdat het elke keer niet uitkomt. Ik stel het wel voor. Hij niet.
Geloof me, hij is hartstikke leuk en alles, maar ik voel me hier wel heel rot over. Ik wil er wat van zeggen, maar ik wil ook weer niet die zeikerige vriendin zijn die alles controleert. Ik heb deze week al 3x gezeurd en gezegd hoe ik me voelde. Ik merk wel dat hij opeens veel lievere berichtjes stuurt, maar toch. Het zit me niet lekker.
Ik heb van de week wel gevraagd wat hij nou wou. Hij wou het niet uitmaken en hield erg veel van me. Oke prima, maar toch…
Jongens ook altijd…
Moet ik er nou weer wat van zeggen, of het maar gewoon zo laten?