Even raad nodig lieve girls

Hey girls,
Ik heb een vraagje, ik heb vorige week voor de eerste keer een date gehad met een jongen die ik leuk vond, we waren een tijdje aan het sms’en(kenden elkaar al van vroeger en hadden eens gekust)hij vroeg me uit om eens naar de cinema te gaan. Dit kwam er niet van, omdat ik het wat druk had, aldus spraken we later op de avond af op café, we gingen samen iets drinken… allemaal heel leuk! De volgende dag smste hij me mteen dat hij het leuk vond en of ik zin had om die avond naar de cinema te gaan, ik had niet zoveel zin in cinema en wou liever op mijn appartement een filmpje kijken en stelde hem dat voor. Hij accepteerde en kwam dus een filmpje kijken. Dit was weer super leuk! Hij smste me meteen de dag erna na zijn werk hoe mijn dag was geweest. we bleven sms’en een paar dagen later vroeg ik hem of hij naar de cinema wou, hij had het die avond heel erg druk en zei dat hij eventueel morgen wel kon, maar dat hij het druk had. Ik zei dat het oké was en dat hij maar moest zien.

Toen het de volgende dag was heb ik de hele dag niets van hem gehoord, was het nu aan mij om hem te sturen of de cinema nu doorging of niet? Ik ben nu gestopt met sturen, vind dat hij als eerste moet sturen, maar dit is nu 3 dagen zo… sta op het punt om iets te sturen, maar weet niet of dit een goed idee is? enige tips???
--------------------------------------------------------------------------------

Ik zou het even met rust laten, wachten tot hij contact met jou opneemt en als hij dat niet doet over 4 dagen ofzo weer even een luchtig smsje sturen.

Ik zou gewoon een smsje sturen, dan is het zijn beurt.

Ik denk wel dat hij je leuk vindt, want anders had hij al die andere smsjes denk ik niet gestuurd. Misschien kan je iets smsen van jammer dat de bios er niet meer van gekomen is, hoe is het verder met je oid.

Wat zouden jullie dan sturen? Iets in de aard van, Hé hoe gaat het nog met je? Hoe was je dag? x

^^ ja gewoon iets luchtigs idd, niet te opdringerig, want dat schrikt vaak af…

Oke girls, ik heb hem dus gesmst hoe zijn dag was, hij antwoorde meteen en zei ‘’ heel erg druk momenteel, ben super moe de laatste tijd, zal wel van de weekends zijn, de jouwe? xx Gewoon verder op in gaan en niet over de cinema spreken en zien of hij de komende dagen uit zichzelf eens contact neemt?