Hee allemaal, ik moet even wst dingem kwijt em ik kon even niks anders verzinnen, en misschien hebben jullie wel tips.
maarjaa…
. Ik heb 2 beste vriendinnen: C en N.
N en ik hebben ruzie met C. Ik ben altijd heel bang om mijn mening te geven en ben heel bang dat anderen mij niet leuk vinden, hiervor loop ik ook bij een psycholoog. Maar N en ik hebben dus ruzie met C. Em dit was een van de 1e keren dat ik echt mn mening gaf, en het was echt NIET gemeen ofzo en t ging niet eens over C. En toen werd C dud toch boos. Ze word heel vaak heel snel boos. ik durf nu echt mijn mening niet meer te geven door haar, terwijl ze weet dat ik daar zo moeite mee heb. Mijn moeder zegt dat ze als ze zo reageerd geen echte vriendin is, maar xe is een hele goede vriemdim juist, alleem op dit gebied niet denk ik. zoals ik zei was dit alleem ff om mijn hart te luchten en ik was eem beetje overstuur.
(Let niet op de typefouten, ik kam niet goed typen op mijn tablet)
hebben jullie tips?
Als je niet met iemand kan praten, vind ik die persoon inderdaad geen goede vriend. Iemand die je tijdens je beste tijden verdient, is iemand die er ook voor je is in moeilijkere tijden.
Ik heb precies hetzelfde vorig jaar ook gehad. Ik durfde toen ook niet mijn eigen mening te geven, maar uiteindelijk is het wel het beste om dat te doen, anders laat je C over je heen lopen. Je kunt met N naar C toe gaan en zeggen waarom jullie boos zijn en zeggen dat jullie ook een keer je mening mag geven. Je moeder heeft wel gelijk! Success
Ontzettend bedankt voor de reacties!
C is echt en super goede vrienin ook als t even niet zo lekker gaat, alleen ze wordt gewoon te snel boos. Misschien moet ik dat ook maar accepteren… mijn moeder vind van niet, zou ik mogen waten wat jullie daarvan vinden?
Het ligt een beetje aan jouw kijk hier op. Als je je ontzettend rot voelt als ze boos op je is, dan hoef je dit niet zomaar te accepteren. Ook jij verdient je geluk ten alle tijden. Kan je er niet met haar over praten?
Jaa ik denk dat ik dat ga doen, dankje!