Even mijn ongenoegen duidelijk maken.

Hallo.

Ik wil even mijn ongenoegen hier laten weten…

Ik heb zin in een nieuw RPG, met een nieuw idee en gezellige mensen. Dit vroeg ik in het algemene RPG topic, en daar kreeg ik te horen dat er al een ‘nieuw idee’ is, maar dat ermee wordt gewacht omdat er geen mensen actief zijn.

Dit idee is een oud idee die ze opnieuw willen opstarten en dit is al een maand geleden besloten.
Er wordt dus al een maand een plek ‘gereserveerd’, nieuwe ideeën zijn niet welkom omdat ‘hun idee’ al vast staat en de andere RPG’s zijn niet echt levendig.

Ik vind dit dus behoorlijk egoïstisch tegenover de mensen die wel zin hebben in een nieuw idee en graag willen spelen in een nieuw topic.

Goed, dit moest ik echt even kwijt, want dit is niet de Girlscene zoals het vroeger was.

Uiteindelijk gaan de moderators over het RPG-beleid, niet de members van het RPG-topic. Als er een idee is voor een nieuw topic waar genoeg mensen in mee kunnen en er een aanvraag wordt gedaan bij één van de mods, is het gewoon wie het eerst komt wie het eerst maalt.

Nee hoor, lijkt me zelfs een goed idee.

Ik snap heartattack wel. Ik snap dat het niet de bedoeling is om te veel RPG’s te maken. Maar als er een leuk/originieel idee is, moet dit mijns inziens niet weg worden geschoven voor iets wat ‘on hold’ staat.

Ik geef het op. Ik had een idee waar leuk op gereageerd werd, maar als dat erdoor zou komen zou er geen plek meer zijn voor het topic wat zij wilden openen binnenkort, dus willen ze nu toch ineens per direct dat idee doorzetten…

Girlscene gaat zo erg achteruit.

Wat is RPG…?

Roll Playing Game

Dit. Als er dan andere mensen jou voor zijn, dan is dat zo.

Ik heb inderdaad gezegd dat iedereen mocht beslissen, omdat jullie zo zaten te hameren op jullie idee en andere meningen dus ‘overbodig’ waren omdat er toch al een idee was.

Beetje flauw om een volledig nieuw topic te openen hiervoor. De mods beslissen hierover en dan kun je dus beter hen noten, in plaats van heel girlscene in te lichten en de discussie groter te maken dan nodig is

Jeetje zeg, precies wat Golden zegt, we waren aan het overleggen om tot een beslissing te komen over wat we gingen doen. Niemand hamerde , we wilde stemmen en iedereen tevreden stellen.

Ik denk dat een topic erover openen eerder doordrammen is dan je mening geven in een overleg. Beetje jammer dit , echt.

Ik begrijp zelf niet echt wat je met dit topic wilt bereiken… Nu wordt die discussie uit het topic gerukt en hier voortgezet.

Waarschijnlijk werd er in het andere topic over haar heen gelult (geen idee of dit zo is) of vond ze zelf dat dat het geval is. Snap dan wel dat je een topic maakt, aangezien je mensen het dan misschien wel lezen.

Ik vind het vooral oneerlijk dat er een plek wordt ‘gereserveerd’, ook al zeggen mods dat dit niet kan en mag, blijkbaar is het wel zo… en andere ideeën niet welkom waren omdat hun idee al vast stond. Dat was eigenlijk het hele idee achter dit topic.

Maar ik hoor net dat er anderen zijn geweest die net iets eerder waren… dus eigenlijk ben ik best benieuwd wanneer zij dan een mod genote hebben, aangezien ze zeggen dat hun idee er al een maand is.

Ik heb gesproken met een mod en die zegt dus dat er mensen eerder waren… Dan ben ik dus benieuwd hoeveel eerder dat was en wie dat geweest is, aangezien jullie idee er al een maand was maar jullie nog steeds willen wachten. Dat zie ik toch wel als ‘reserveren’.

Maar als zij dus een mod genote hebben en het dus vaststaat dat hun idee wordt ‘uitgevoerd’, dan heeft de discussie toch ook geen zin meer? Dat hele ‘reserveren’ heeft hier toch ook niets mee te maken, want het gaat erom wie als eerste een mod genote heeft. Of begrijp ik dit nu helemaal verkeerd, haha.

Dat valt wel mee, want iedereen gaf ergens wel in, maar deze ts hield voet bij stuk en omdat zij er niet mee eens was moesten wik er maar mee ophouden… ik vind het erg jammer weer dat het op deze manier moet gaan, je kunt ook normaal je punten neerleggen en een compromis stellen

Maar goed, ik ruk de discussie nu zelf ook uit het andere topic, dus ik hou me er buiten. Ik hoop dat je alsnog met plezier meespeelt in het andere RPG :grinning: