Even mijn hart luchten..

Ik wil toch even wat kwijt omdat ik er heel erg mee zit, heb even een nieuw account aangemaakt
ivm herkening.

4 maanden geleden had ik met een jongen afgesproken om even wat te gaan drinken.
Ik zat er op dat moment helemaal doorheen dus ik had echt behoefte aan even wat afleiding.
Ik vertrouwde hem verder wel, en hij wist dat ik een relatie had dus ik ging er niet
vannuit dat die meer vanplan was. Ik dronk al snel teveel en voor ik 't wist was ik kotsmisselijk
en wilde ik alleen nog maar slapen. We waren de hele tijd buiten en gingen naar een rustig plekje
zodat ik tot rust kon komen want ik was enorm in paniek. Het was al 3 uur 's nachts ofzo,
dus het was al donker en het was stil en rustig buiten.
Toen ik bijna lag te slapen voelde ik opeens dat hij mijn broek uittrok, en begon me te vingeren.
Ik wilde dat hij hiermee stopte en heb dat 10x aangegeven ofzo,
alleen ik had amper kracht doordat ik zo dronken was en kon me amper bewegen.
Later ging hij weg en toen heb ik mijn moeder in paniek opgebeld of ze me kon komen ophalen.
Mijn moeder maakte zich zorgen dat ik zo achtergelaten was & stomdronken was.
Ik heb haar wel uitgelegt dat ik met een jongen had afgesproken maar dat hij later was weggegaan.
Verder heb ik haar niks verteld…
Thuis kreeg ik whatsapp berichtjes van die jongen, hij zei ‘‘ik zat je niet te vingeren hoor…
het was mijn lul dat je voelde’’ en hij zei dat ik snel een MAP moest halen…
en dat hij er spijt van had…
Ik was ontzettend kwaad op hem geworden en vertelde hem dat ik 10x had aangegeven dat ik het NIET wilde, ik was zo dronken dat ik amper nog kon bewegen, dus ik was tot niks in staat!
Ik weet niet wat ik nu moet doen… is dit verkrachting? ofwat?
Het is wel mijn eigen schuld vindik… ik had nooit zoveel moeten zuipen en voel me ontzettend klote hierdoor!
Ik heb het in die 4 maanden nog steeds niet aan mijn ouders verteld, ik schaam me er ontzettend voor
en ik vind dat het mijn schuld is.
Ik heb die jongen trouwens verwijderd van m’n whatsapp en heb hem ook geblokkeerd… zijn whatsapp gesprekken zijn verder ook gewist omdat ik het direct achter me wilde laten.
Ik hoef verder niet perse advies ofzo… (zal wel fijn zijn) maar ik moest toch echt even mijn hart luchten!

Jeetje wat een verhaal. Je hebt er zelf voor gekozen om zoveel te drinken, maar verkrachting of misbruik is NOOIT je eigen schuld, onthou dat alsjeblieft.
Heb je je laten testen op zwangerschap en soa’s? Dat is niet leuk, maar wel belangrijk…

Jeeetje wat erg! Dit is absoluut NIET jouw schuld. :sob::muscle: Heb je er al wel iemand over verteld?

En het is inderdaad verkrachting, je hebt aangegeven dat je het niet wilde. En eigenlijk was je niet eens in staat om volledig te weigeren doordat je dronken was, dus ook al had je geen “nee” gezegd dan was het nog verkrachting.

Ja inderdaad, misschien moet je inderdaad eens met iemand praten. Het liefst ook met je ouders, maar ik snap dat dat moeilijk is.

wow heftig! en het is zeker niet jouwn schuld! jij hebt aangegeven (meerdere keren) dat je niet verder wilde! heb je het aan iemand vertelt? ik denk dat het ook erg oplucht als je het aan een goede vriendin kwijt kan of bij je ouders ookal vind je het misschien niet leuk of gênant om te vertellen.

Als hij z’n vingers gebruikt heeft is het bij wet ook verkrachting.

En ga praten met je ouders hoe moeilijk het ook is! En heel veel sterkte! :sob::muscle:

Dit is een strafbaar feit! Het geld gewoon als verkrachting. Het is moeilijk om het er met iemand over te hebben maar ze kunnen iemand nog wel vervolgen. Het word alleen wel lastig. Ik kan wel bot zeggen: Je had er met iemand over moeten praten. Maar het is ook gewoon heel lastig. Ik was 4 jaar, ik heb aangifte gedaan en dat is echt geen lolletje. Je moet het er met iemand over praten, wat vaak helpt is gewoon naar een bureau jeugdzorg bij jou in de buurt te gaan. Dit zijn professionals die jou verhaal begrijpen omdat er veel mensen langskomen met dit soort dingen. Dan kan je toch je hart goed luchten, de juiste adviezen krijgen en het is volkomen anoniem (behalve dat ze je gezicht herkennen natuurlijk). Ik vind het zelf makkelijker om over zoiets mijn hart te luchten bij een vreemde. Ze zullen je minder snel beoordelen of anders naar je gaan kijken. Ik hoop dat je er boven op komt, want dit is natuurlijk een erg nare ervaring!