Even mijn hart luchten over deze verschrikkelijke tijd..

Als je niet in geesten geloofd, zul je me vast voor gek verklaren.
Ga a.u.b. geen vervelende opmerkingen hierover zetten… :blush:

Ik zat net op een topic: Geloof jij in geesten? En toen begon ik te typen, het werd een lang verhaal, dus ik dacht: Ik maak een eigen topic aan waar ik mijn hart even lucht…

Ik geloof in geesten. Ik kan het voelen als er een geest in mijn buurt is. Ik ben er ook heel veel mee bezig, door te pendelen bijvoorbeeld. Ook kijk ik allerlei van die programma’s over geesten.
In mijn huis zitten ook geesten, ik hoor voetstappen op de trap. Of als ik alleen thuis ben valt er ineens iets om en daarna hoor ik weer voetstappen. Best scary.
Ook hoor je dan weer van die verhalen dat de geesten je kunnen vermoorden enzo, maar ik ben toch niet bang voor de dood, gelukkig. Vroeger was ik echt doodsbang…

Waarom ik nu niet meer bang ben? Nou… mijn neefje van 3 jaar is enkele maanden geleden verdronken… Mijn zus (hij was haar zoontje) hoort hem nu nog steeds op zijn kamertje spelen. Ze hoort dan hoe hij loopt en dat soort geluiden. Of als ik op de computer iets zit te typen (bij mijn zus gebeurt dit ook) dan verschijnen er allerlei letters die we helemaal niet hebben aangeslagen. Dan weet ik gewoon dat Justin op mijn schoot zit, en dat hij weer eens vrolijk mee zit te typen, zoals hij altijd deed.
Mijn moeder en mijn zus zijn nu naar een medium geweest. Die kreeg contact met hem, en hij zei ook dat hij graag aan knopjes zat. Dat kan goed kloppen, want bij ons thuis springt vaker ineens de tv aan, terwijl we gewoon op de bank een boek zitten te lezen. Of de lampen knipperen, en ze vallen daarna niet uit.
Ik vind dit gelukkig niet eng, ik ben zelfs blij dat hij ons laat merken dat hij nog bij ons is.

Ik ken ook een jongetje van 9 die paranormaal begaafd is, hij kan de geesten zien. En hij heeft Justin ook gezien. Justin heeft verteld hoe het ongeluk gebeurde en ook dat het zijn tijd was, maar dat hij zou reïncarneren in het kindje dat mijn zus en haar man nog zullen gaan krijgen binnen de komende twee jaar. Terwijl ze dit niet van plan waren…

Mijn zus heeft nog een ander kindje, Brandon. Hij is nu 1 jaar oud en hij kan Justin ook nog zien. Als hij zit te spelen met een balletje, en hij rolt dat voor zich uit, dan rolt het terug. Dat zei Justin bij dat medium.
Waarom rolt het dan terug? Nou, omdat Justin nog met hem zit te spelen.
Ook de honden en kat van mijn zus kunnen Justin nog zien. Dat Brandon hem nog kon zien (dit zal helaas maar tot ongeveer zijn 5de duren, tenzij hij paranormaal begaafd is) wist ik, maar dat de honden en kat dat konden wist ik niet. Ik vind dit wel heel fijn voor Brandon.

Op 30 juli 2005 beviel mijn zus van Justin. Hij was het mooiste jongetje dat ik ooit heb gezien. Echt waar. Hij was een heel lief kereltje.

http://partyflock.nl/album/586952/1829009.html
op die link staan foto’s van mijn neefjes. Gewoon naar beneden scrollen en op de pagina’s klikken.

Toen mijn zus Brandon kreeg, had ze het gevoel dat dit niet klopte. Hij was een jongetje. Iets voelde niet goed. Ze zei toen: Ik had een meisje moeten krijgen. Ik moet een jongen en een meisje krijgen. Later is ze doodsbang geweest, welke van de twee ze af zou moeten geven…
Die dag is helaas gekomen, helaas was het gevoel van mijn zus goed. Justin is er niet meer…

Mijn zus heeft 2 weken voor zijn dood een visioen gehad in haar droom. Ze zag hem in een wit doodskistje liggen, met zijn prachtig lange wimpers, waar alle meiden jaloers op zouden zijn.
Ook ik heb een visioen gehad, ik droomde dat een van de kinderen van mijn zus in het water viel. Ook een vriendin van mijn zus heeft dit gedroomt.

.

Ö vreselijk dat zo’n klein kindje sterft.
Toen k je verhaal was aan het lezen kreeg ik echt de kriebels.

Wow… echt heel erg heftig…
Heel erg veel sterkte toegewenst!!

Dat jij daar niet bang van wordt!
Vind ik erg knap, want ik vind het wel eng :stuck_out_tongue:

Gecondoleerd :S

ik geloof er ook echt wel in. Ik vind het knap dat je er nu wel goed mee om kunt gaan, ik denk dat je daar ook tijdens je leven mee om leert gaan.
Maar als ik 't goed uit je verhaal haalt, wisten jij en je zus dus al dat zij ooit een kind zou verliezen?
Toen mijn zus Brandon kreeg, had ze het gevoel dat dit niet klopte. Hij was een jongetje. Iets voelde niet goed. Ze zei toen: Ik had een meisje moeten krijgen. Ik moet een jongen en een meisje krijgen. Later is ze doodsbang geweest, welke van de twee ze af zou moeten geven…

Ik las laatst een verhaal van een vrouw, die had al vaker visioenen gehad en gedroomd dat een van haar kleinkinderen vroeg zou sterven, en haar kleinkind was dus na lang ziek te zijn geweest op haar 5de overleven. Zo’n visioenen hadden jullie dus ook al gehad over Justin?

nouja ik vind het in ieder geval super knap van jou, en ik wens jullie heel erg veel sterkte!

He
Ik vind het hartstikke knap dat je dit hier zo neer zet. Hopelijk helpt dat je ook een beetje. Ik kreeg er kippenvel van.
Ik geloof ook wel in geesten. Het lijkt me ook een prettig idee dat diegene toch nog over je waakt en bij je is. Dat maakt het een stukje minder ver weg

Nouja heel erg veel sterkte deze tijd!

Groetjes Susan

freaky.

wat zeg je dan tegen Brandon als ie over een paar jaar dat andere kindje niet meer ziet?

Weird, die geesten enzo.
Ik geloof erin hr, maar zo’n verhaal vind ik zo raar altijd.
Ik geloof je verhaal ook wel hoor (als het nep zou zijn zou je triest zijn, maar ik denk niet dat het nep is:P), maar het lijkt zo onwerkelijk.
Wel prettig (lijkt het me) dat die Justin rondspookt, ook al is hij een geest, hij is als het ware wel bij je. =) Misschien moet je eens vragen of hij met je weel spelen ofzo - kijken wat ie doet. Lijkt me cool om contact te hebben enzo, op een manier zoals jij wilt.

Nouja,
Sterkte ermee meid,
zeker ook voor je zus
een kind verliezen lijkt me erger dan vreselijk!

Zoiets lijkt me vreselijk, een kind verliezen! een eng verhaal, maar ik geloof het wel. Ik kreeg wel kippenvel…

wow, hoe heb je dit topic gevonden :’'3 het is vet oud.

en jij dan, haha

nou je had hem geupt dus kan iedereen hem zien :stuck_out_tongue:

Oepss

^ Fail :’)

http://2.bp.blogspot.com/_KfYRpZFeDwY/TJ21UqcUyNI/AAAAAAAAAFc/RdzNsjvXMvA/s1600/trololo.jpg

Ik vind het echt heel fijn dat jij goede geesten bij je hebt. Maar een vriendin van mij heeft tot in de zomervakantie in een huis gewoond waar 6 onbekende mensen zaten. Het waren mensen uit de middeleeuwen, de napoleonse oorlog en een uit ongeveer 1800. Ze vertelde dat ze voetstappen hoorde, deuren open en dicht gingen, lapen aan en uit sprongen. Ze zag, en ziet nog trouwens, de schaduwen van mensen. Ze was ook altijd bang dat haar huis ooit zou gaan branden, en een jaar later gingen elke avond de brandalarmen af, het huis was vol met rook ofzo. Ze is nu gelukkig verhuisd, want als haar huis echt was gaan branden, was ze er nooit meer levend uitgekomen. Dit verhaal wilde ik even kwijt, om ook te kunnen laten zien dat er ook slechte kanten van geesten zijn. Het is niet om jullie bang te maken, maar om jullie te waarschuwen.