even mijn ei kwijt

sorry ik MOET dit gewoon even kwijt!
ik ken deze jongen T. via habbo een paar jaar geleden… we wisselden msn uit en we bleven goed contact houden, hij woont in overijssel en ik in gelderland. vorig jaar leerde ik kennis maken met zijn vriend, P, die hij toevoegde aan het gesprek. ook P en ik bleven contact houden. gewoon vrienden om lekker mee te kletsen op msn. T&P zijn 17 ik bijna 16 (nog 12 dagen :grinning: ) T. had ik al weleens op de webcam gezien… P niet. nu kreeg ik gisterochtend een telefoontje van P. dat hij dus in mijn woonplaats was, samen met T…
Ik zt gewoon rond te lopen dus, waar ik zei dat ik was toen ik opeens een gigantisch leuke jongen zag! en ik zag opeens een bekend gezicht, T. maar die jongen naast hem was dus P. hij was de hele dag nogal stil enzo maar later op msn zei hij gewoon dat hij me hartstikke leuk vond!!!
nu is het de volgende ochtend… ikheb gewoon geen oog dichtgedaan vannacht! P. is zo lief en heel anders in het echt en op msn. op msn doet hij zich zo grappg voor enzo maar in het echt is hij gewoon hartstikke aardig en lief :slightly_smiling_face: en ik ben zo blij dat hij mij ook leuk vind!

zo zie je maar, via internet ontmoeten kan ook goed uit pakken!

ah dat is nou nog eens leuk!

Aaawn :grinning: Tja, mijn ervaring daarmee was helaas niet zo goed afgelopen, maargoed, dat is ook al een paar jaar geleden ondertussen :stuck_out_tongue:

Yaaaay, mooi zo. :grinning:

okee ik neem mijn verhaal terug, het is niet leuk… de jongen is me aan het stalken en ik kom gewoon niet meer van hem af!

Vertel!

Maar het kan óók écht goed lopen, want ik heb via internet een jongen ontmoet die inmiddels al 3 jaar (een van) mijn beste vriend(en) is. Anyway, vertel.

Oei, >.<. Tell

oeps, not so nice

wazzup?? :open_mouth:

dat maak je niet vaak mee, maar wat leuk!
xx

wat leuk!
toen ik 13 was had ik ook iemand via habbo leren kennen :grinning:
totàààààl uit de hand gelopen
maar echt goed voor je !

ik weet niet of de mensen dít bericht hebben gelezen?

Ghehe

nee voglens mij ook niet

x’D

nu zijn we wel nieuwsgierig geworden naar het verhaal he…

Habbo,
hahaha,
maar echt super schattig! n_n

ahaha daar heb ik mijn beste vriendin leren kennen. en doordat ik haar ken, ken ik mijn crush nu ook :bowing_man:
anyway, woon je in deventer? (A)

wat niet leuk voor je ;o