even lezen voor de duidelijkheid

Mijn vriendin zat zonder het te weten op mijn account; puffel
En nu zit ik ineens zonder het te weten op haar account; animalfreak

Weet iemand misschien hoe dit gebeurt kan zijn want we worden er echt bang van en niemand geloofd ons omdat het ook best raar klinkt x’D
Weten de moderators misschien hoe dit kan zijn gegaan want het ging echt zonder dat we iets deden ofzo?

misschien vergeten uit te loggen bij elkaar?

leuke foto, ben jij dat?

of loggen jullie nooit in op elkaars pc?

terwijl we elkaars wachtwoord ofzo niet weten

hahaha steeeeees doe niet zo gemeen

jemappelledenise,
nee, niet zover ik weet…?

IEL DIT IS ENG!
Ik; de echte puffel, logde net uit op animalfreak en in op mijn eigen account en toen plaatste ‘animalfreak’ die reactie van nee, niet zover ik weet…? en nu zegt ze net op msn dat die dus weer via mijn account is gegaan??!

wtf?

^^ nep puffel

^ ow jij was diegene die de topic maakte over dat je zwanger was van je vriend, maar dat die het uit had gemaakt… en toen zei je dat je vriendin dat deed…

NJa… vaag.
Maar het komt en beej ongeloofwaardig over omdat jullie net elkaar zaten te irriteren in dat andere topic.
Anders misschien een mailtje sturen naar de beheerder?

Ja nu weten we het wel dat het allemaal eng en raar en vreemd is.
stuur even een bericht naar een mod ofzo?

Kan een mod even naar het IP-adres kijken?
(of het niet gewoon van een computer af komt?)

Oke en net logde animalfreak in op haar account en toen switschte(hoe schrijf je dat xD) mijn scherm en nu sta ik ook weer op animalfreak?!
Zodra ik inlog op mijn eigen account; puffel logt mijn vriendin daar ook op in
En zodra zij inlogt op haar account; animalfreak log ik daar ook op in
HELP!!!

^^ja, was voor de grap,
dacht dat ze was vergeten uitteloggen ofzo,
maar ze is bij mij nooit inglogd geweest

kunnen jullie dan niet gewoon jullie wachtwoord veranderen?

We sturen wel een mailtje naar een mod hopelijk kan het opgelost worden want het is echt raar(en ja dat weten jullie nu onderhand wel-_-’)

Ok…

Onzintopicalert

Ik; puffel heb mijn wachtwoord al veranderd maar dat maakt niks uit.
Wacht ik zal eens even inloggen op mijn eigen account maar dan is de echt animalfreak ook meteen weer op mijn account wat we ook veranderen het gaat niet over, maar animalfreak heeft al een berichtje gestuurd