Even lastig -.-'

[i]Mijn vriendje heeft een fantasie… zo noemt hij het…

We hebben al vaker sex gehad… enz…

En zijn fantasie is: dat we sex hebben… en voordat hij klaar komt… moet ik hem pijpen… en doorslikken…

Maar ik ben apsoluuut nie van het pijpen… en vind het doorslikken al HELEMAAL niks…

Ik zei dat we het wel eens kunnen proberen… maar t gaat volledig tegen mijn wil in…

Ik ben alleen bang… dat ALS ik nie aan zijn fantasie mee doe… dat hij onder onze relatie … misschien een meisje zoekt die daar wel van houd… (in het algemeen volgen jongens hun piemel… en je ziet het de laatste tijd zovaak ‘vreemd gaan’ omdat de sex nie voldoet aan het ideaal gedoe)… Al is hij nie zo…

Ik durf het gewoon nie…

Iemand tips??..

Thx.

x[/i]

Hij hoort jou te respecteren, punt uit.
Als hij een ander zoekt om zoiets kleins houdt hij niet genoeg van je.
Klinkt misschien hard, maar zo zie ik het.

Hij weet dat ik er nie van hou… maar hij blijft erover doorgaan…

Ik wil het wel doen voor hem…

Alleen…

Idontknow…

Inidegavl thx.

Als jij je er niet fijn bij voelt, moet je het gewoon niet doen. Een beetje opkomen voor jezelf is ook weleens goed hè! (:

wtf als je t niet wilt dan toch niet.

Soms dan wil je iemand zo nie kwijt… T probleem is dat ik gwn bang ben dat ik hem daardoor kwijt raak… okal is die nie zo… maar hij blijft erover door gaan… blijkbaar zit het bij hem wel groot…-.-

Hmm… je hebt gelijk… This denk ik gwn de angst ofz… Thx

Inderdaad.
En het valt waarschijnlijk echt wel mee, als hij alleen voor het pijpen een ander wil verdien jij sowieso beter :flushed:

als je dat niet wil, moet je het ook niet doen. en hij zou dat juist moeten begrijpen . zeg het tegen hem , dan snapt hij het wel :slightly_smiling_face:

En zo zie ik het ook. Je hoeft niets tegen je zin te doen!

Ik sluit me aan bij alles wat hierboven is gezegd, en om je nog even een praktisch advies te geven:

De volgende keer dat hij hier weer over begint of je begint te pushen zeg je zoiets:

“Lieverd, ik vind het fijn dat je je fantasie zo eerlijk met mij gedeeld hebt, maar ik wil dit niet doen omdat ik me daar helemaal niet fijn bij voel. En seks hoort iets te zijn wat wij allebei graag doen, zonder dat een van de twee iets moet doen wat hij eigenlijk niet wil. Ik hoop dat je dit respecteert, en als ik van gedachten verander over mijn beslissing dan geef ik dat zelf aan.”

Zeg gewoon duidelijk dat je het niet wilt doen. Ik heb namelijk niet het idee dat je echt duidelijk “nee” hebt gezegd, anders zou ie er vast niet over doorgaan.

Zou je de volgende keer gewoon grammaticaal correct willen schrijven? Dat leest zoveel prettiger.

Anyway, zeg dat tegen hem. Als hij het uitmaakt, dan is hij jou niet waard.

Als jij dat niet wilt, dan gaat het niet door.
Mijn vriendjes fantasie/wens is anaal. Dikke doei voor hem.
Hij respecteert dat gelukkig wel.

Jouw vriend heeft maar te accepteren dat je het niet wil en dat hij maar moet stoppen met zeuren. Als jij het niet wil moet je het ook echt niet doen hoe graag hij het ook wil.

Gewoon duidelijk tegen je vriend zijn dat je het niet wilt.

Juist!!

Jij voelt je er niet fijn bij en wilt het niet, dan doe je het niet. Je vriend heeft dit maar te accepteren.