even kwijt..

[i]Ik heb al heel lang een kei lief vriendje…
en nu is er een meid waar ik vroeger veel mee omging A. en nu al de laatste paar jaren totaal niet.
Ook zijn er roddels dat wij elkaar haten etc. etc.
Ik weet het eerlijk gezegd niet, via een vriendin heb ik toen te horen gekregen dat ze een verjaardagsfeestje had en dat ze mijn vriendje heel graag wou uitnodigen maar dat ze mij er niet bij wilde hebben.
Dus ik neem aan idd dat zei mij niet leuk vind.
Dat heeft een andere vriendin ook al aangegeven dat ze dat gezegd heeft.

Mijn vriendje kent dat meisje A. dus ook en dacht eens te gaan praten met haar over haar en mij…
dus hij verteld dat ik denk dat zei mij niet kan uitstaan etc.
En gaat ze poeslief zeggen dat dat een vergissing is en dat zei mij wel kan uitstaan maar 'n vriendinnetje van mij niet.
Blabla…
Vaker zien we elkaar bij verjaardagen maar zeggen we geen woord tegen elkaar, en kijken we elkaar vaak niet eens aan.
Dus ik heb t idee dat zei gewoon keihard heeft zitte liegen tegen mijn vriend.
En hij zegt dan van “zie je nou wel jullie kunnen weer leuk tegen elkaar doen etc”

Ik weet niet wat ik moet doen met haar.
Ik heb mijn vriend ook al duidelijk gemaakt wat ik ervan vind.
en kregen een hele discussie…
[/i]

speel het spelletje zoals zij het speelt

doe tegenover je vriendje heel poeslief tegen haar en als je der tegen komt zwaai je heel leuk (alsof jullie beste matties zijn) dat is de enige manier om deze ruzie te winnen want door te blijven ‘zeuren’ werkt averechts en het kan je vriendje kosten, mannen houden niet van zeurders (vrouwen ook niet btw)

hahahaha!
ik weet het.
Dankjewel!
Alleen… mijn vriendje weet dat ik haar ook niet moet.
Merja, als ik aardig zou doen etc. en zei zou mij nog niet uitnodige met haar verjaardag…
ziet hopelijk mijn vriend ook dan wel in… dat 't dan niet aan mij ligt…
ofzo
:?:

ja dat doet die dan zeker; als dat gebeurt raad ik je dit aan om te zeggen

"ow jammer dat ik niet uitgenodigd ben, ach ja kan zij ook niks aandoen zullen wel teveel mensen komen ofzo/of ze is me perongeluk vergeten"kijk dan heel onschuldig, als het een voortouw jongen is zegt die iets als “Nou ik snap het niet, zij mag jouw, jij mag haar, ik vind haar maar dom dat ze je niet uitnodigt” als het een volger is moet je na een tijdelijke pauze zeggen "Al ben ik wel teleurgesteld, we waren toch ooit goede vriendinnen :frowning_face:"trek vooral een pruillipje of kijk zielig ofzo.

dan gaat hij echt wel nadenken en haar blamen

Wauw dit lijkt net een aflevering van the Hills!

k denk dat ik aan kan nemen dat die “vriendin” jouw relatie absoluut niet waard is… Ik denk dat je het beste of tegen je vriendje kunt zeggen van: Wat tussen mij en haar gebeurt is tussen mij en haar… Als jij het met haar kunt vinden, vind ik dat alleen maar fijn voor jullie. Ik weet alleen niet goed hoe ik met haar om moet gaan na alles…

Dan scheidt je jouw probleem van zijn “vriendschap” met haar… Misschien voelt hij zich dan ook minder geroepen om het als het ware voor haar op te nemen…

Mocht je hier niets in vinden, dan zou ik idd het spelletje meespelen en aardig tegen haar doen, zodat je vriend ziet dat jij wel je best doet. Als zij dan niet wat terug geeft is het haar probleem en ligt het niet aan dat jij je vijandelijk opstelt of iets…

Hoop dat je er wat aan hebt :slightly_smiling_face:.

haha :laughing:

Misschien vindt dat meisje jou vriend wel leuk (niet om je jaloers of onzeker te maken, hoor). Als ik jou was zou ik een beetje oppassen, maar zeur niet tegen je vriend. Idd, mannen houden totaal niet van vrouwen die zeuren. Maar zeg hem wel eerlijk dat je het niet leuk vind dat ze dat doet. Dan kan hij er misschien een beetje rekening mee houden…
En anders vraag je gewoon aan je vrienden wanneer het feest enzo is, en dan kom je gewoon terwijl je niet uitgenodigd bent. “O, heb ik geen uitnodiging gehad dan? Maar mijn vriend zei dat je me wel aardig vond, dus ik dacht dat het wel leuk zou zijn als ik ook zou komen.” Kijk maar wat haar reactie is…

hahah dankjewel voor jullie reacties.:relieved:
Heb er zeker wat aan!
ben benieuwd hoe het gaat verlopen