Even een zeiktopic.

Ik ga lekker even zeuren…

Ik ben de laatste paar weken niet zo happy. Ik ben inmiddels 21 en heb eigelijk nog nooit een serieuze relatie gehad. Wel scharrels, genoeg… Nu heeft bijna iedereen om me heen een relatie en het is net alsof het mij niet gegund is ofzo. Als ik een jongen zie zitten is er altijd wel wat.
Ik vind nu wel een jongen heel erg leuk. Ik weet dat hij mij ook leuk vind/vond en we hadden het gewoon heel leuk samen. Maar hij heeft geen tijd voor een relatie. Het zat voor de rest gewoon goed tussen ons. Zo zonde eigelijk.
Voel me hier ook best wel kut om, bah. :cry:

Hm, ik herken dit wel…
Ik kan je niet helpen, maar mij helpt het altijd wel om te denken dat er voor iedereen wel iemand is zegmaar.
Succes!

Be positive! Niet denken: ik heb nog nooit een serieuze relatie gehad en het lijkt wel alsof het me niet gegund is. Maar bijvoorbeeld: Er komt vanzelf een jongen op mijn pad die mij helemaal geweldig vindt en wél tijd heeft voor een relatie. En dan zijn er vast mensen jaloers op mij! And I’m worth it
En probeer dit eens: kijk eens naar je leven alsof je een iemand anders bent. Deze frisse blik helpt je te zien wat er wel zo leuk is aan je leven!
En ga niet bij de pakken neerzitten maar hold on, be strong and go on! Je moet niet denken: Ik geef het op! Maar: Ik zet mijn irritatie om in nieuwe kracht! (klinkt stom maar het werkt echt!
Veel succes en hold on!

Ik weet dat ik positief moet denken. Maar voel me ook gewoon kut door die jongen…

Hele theatrale avatar bij je bericht.

:grinning_face_with_smiling_eyes:

hahahaha, flauw qq

:crazy_face:

Ik vind 't een leuke avatar. :'3

:grinning_face_with_smiling_eyes:

Hmm. Ik denk dat je er gewoon niet zo bezig mee moet zijn, want dan straal je ook een beetje een gefrustreerde houding uit naar jongens toe en dat is niet bepaald aantrekkelijk. Probeer het los te laten en gelukkig te zijn met jezelf, en niet alleen het geluk uit een jongen te halen!
Spreek met vriendinnen af, ga naar plekken waar er jongens zijn en probeer gewoon van je vrijheid te genieten =) Er komt een moment dat jij ook gelukkig bent met een jongen, al wel niet nu maar je moet daar niet om gaan wanhopen, hoor :slightly_smiling_face:

heb net hetzelfde! Ben 20 jaar :stuck_out_tongue: maar heb zo soms ook het gevoel dat mijn biologische klok begint te tikken haha!

maar zoals hierboven al gezegd werd. Je moet er niet te veel mee bezig zijn. Te veel nadenken is niet goed :slightly_smiling_face: daar word je zelf alleen maar gek van!

Ooit komt er wel een leuke man op ons pad… Ik geloof er in!

je bent 21… dat valt echt nog reuze mee…
ik ken ook mensen die 26 zijn die nog nooit iets serieus hebben gehad…
gewoon niet te erg mee bezigzijn, en het komt vanzelf.
je geeft aan dat je wel al genoeg ‘scharrels’ heb gehad, zie dat positief. Er zijn dus genoeg jongens die ‘je wel zien zitten’ :slightly_smiling_face: (weet even niet hoe ik het beter moet formuleren)

ja, als je er te veel mee bezig bent dan gebeurt het juist niet. Niet op zoek gaan, maar gewoon op je af laten komen :slightly_smiling_face:

nou ik ben 15, maar ik weet wat je bedoelt.
als je erover gaat nadenken wordt je alleen maar meer gefrustreerd en zo kom je dan ook over.
denk maar: als ik iemand vind, is diegene tenminste wel voor altijd

Vervang dat eerste door 18 jaar ipv 21 en je hebt mij :'D
Ik had tot nu toe 1 serieuze relatie maar ik was de enige die ze serieus nam! En nu ben ik verliefd maar hij heeft geen tijd voor me, voor de rest gaat het prima tussen ons. Zo ba-len want het ontmoedigt je.

Een meisje dat ik ken via sport had dat ook. En ik had wel een vriend, daarom ging ze over me roddelen en gemeen tegen me doen. (Ja, serieus!)

Oke, hier heb je niks aan, maar ik wilde even mijn frustratie kwijt.

Je hoeft je in ieder geval geen zorgen te maken dat je niet leuk genoeg bent, anders had je geen scharrels.

Dankjulliewel voor de reacties.

Het is niet dat ik er teveel mee bezig ben ofzo.
Maar voel me gewoon echt steeds kut om die jongen.

^
maar heeft hij binnenkort niet meer tijd?

Weet ik niet, ik heb hem de laatste 3 weken niet meer gesproken.
Hij is donderdag jarig, ik zal hem dan nog een smsje sturen. Tja en als hij daar niet op reageert zal ik het moeten laten gaan…