Even een snelle vraag!

heey dames

mijn bf heeft/had een vriend maar ze is vreemdgegaan. zou ik het aan die jongen vertellen of niet??

ik zou graag advies willen =]

ze moet het gewoon zelf tegen haar vriend vertellen.

nee, jij hebt toch niks met die jongen te maken?
je vriendin moet het zelf aan hem vertellen.
als ze dat niet wilt, zou ik er misschien mee gaan drijgen ( te vertellen ) als je het heel erg vind.

mmm ja oke maar het is ook een vriend van mij …das het probleem xD

dan moet ze het nog steeds zelf tegen haar vriend vertellen. dus als ik jou was zou ik even met haar gaan praten en haar duidelijk maken dat ze dat dus zelf moet doen ;p

nope het is iets tussen hun, ookal ben je zijn vriend.

oke dankje jullie wel =] maar ik weet wel 100% dat zij het hem niet gaat vertellen… daarom dus en nu houdt ze het aan met die jongen maar vervolgens gaat ze met D. Alles doen uit eten film strand en dus ook vreemdgaan…

Ik zou die vriendin over halen het te vertellen en als ze weigert zeggen dat jij het dan zegt, ik vind wel dat die jongen het recht heeft het te weten namelijk.

ja daarzat ik ook al te denken maar oke… ze lult nu alleen maar over D. echt niet leuk voor S. maar oke ik zeg dit tegen der en dan maar weer ruzie met der ik vind dat hij het recht heeft om het te weten…

Nee. Daartoe ben je niet verplicht. Het is haar probleem.

nee.

Mja is wel moeilijk, als gezamenlijke vrienden van jou en je vriendje weten dat jij bedrogen wordt wil je toch ook dat ze het jou vertellen? Anders voel je je echt genaaid als je er later komt dat iedereen het wist behalve jij denk ik…

Het lijkt me vrij duidelijk, maar niet doen inderdaad.

even een snel antwoord dan hahaha, dat kan ik echt niet :grinning_face_with_smiling_eyes:

je moet je vriendin overtuigen dat ze het hem vertelt,
en als ze het echt niet doet,
moet jij het doen.
want hij moet het weten.

JA ik weet nu wat ik ga doen =] dit topic kan sluiten

Je moet haar echt overtuigen om het hem te vertellen, want het is zo echt niet eerlijk voor die jongen. Maar je moet het hem niet zelf vertellen, straks heb je ruzie met die vriend en met je bf. Want straks is hij boos omdat jij het wel wist, maar het niet meteen vertelde. En dat is het laatste wat je wilt hebben.

Oke ik sluit hem voor je!