Even een snel vraagje!

-

omdat de mensen bang waren dat er een aanslag ging komen?

de belangrijkste vliegtuigen zijn dan net vertrokken en de overige staan nog te tanken?

misschien snap ik de vraag niet helemaal, maar als er een ontploffing plaats vindt ligt een groot deel van het vliegverkeer plat. Dan is het toch logisch dat zelfs als het een 24-uurs vliegveld is er maar weinig mensen zijn? Vluchten zijn gecanceld of uitgesteld, dus iedereen gaat naar huis of blijft thuis omdat er niet gevlogen wordt…
toch?

Dit lijkt mij ook!

en dan kom ik met tanken :cold_sweat:

ik vond je antwoord wel grappig CHANEL_PURSE ;$

maar ze bedoelen denk ik waarom er tijdens de ontploffing weinig mensen waren?

Bedoelen ze niet dat er tijdens de ontploffing nog maar weinig mensen op schiphol waren? En dat ze dan vragen waarom, omdat het een 24-uurs vliegveld is?

Want dan zou je kunnen zeggen dat bijvoorbeeld werkverkeer overdag is…

-

-

Ik vind het ook een beetje een vreemde vraag. Bedoelen ze niet gewoon dat de eerste vliegtuigen pas om 5.00 gaan vliegen en het dus om 6.00 nog niet zo druk is als bijvoorbeeld 's middags?

oh okee op die manier, dan heb ik inderdaad de vraag niet begrepen XD
en ik denk ook dat het meeste vliegverkeer overdag plaats vindt, in ieder geval meer dan om 6 uur 's ochtends

edit: een terminal is een deel van een vliegveld. dus als terminal A ontploft hoeft terminal B daar geen last van te hebben, en kan daar dus gewoon gevlogen worden. Het zijn verschillende delen

misshcien tijdsverschil met andere landen?
Belangrijke vluchten gaan overdag?

eeeh…

ik denk dat er soieso minder mensen zijn omdat het dan heel erg vroeg is en er dan minder mensen gaan uitzwaaien… want 's middags gaan er meestal mensen mensen ophalen en uitzwaaien dus dan is het drukker! Als je begrijpt wat ik bedoel haha!

-

nou een eerstelijns knooppunt is een mainport en dat is een knooppunt van belangrijke transportroutes (google haha) en dat kan zoiets zijn als schiphol ofzo, dus ik denk omdat het een hoofdhaven is ofzo? (ik weet het ook niet)

Nou, wat hierboven al staat dus,
maar ook, hallo: Er was een ontploffing. Bij een ontploffing ben ik niet meer op het vliegveld te vinden i.v.m. angst, veiligheid etc!

Het gaat er volgens mij niet om dat die mensen we gingen na de ontploffing (sorry hoor, beetje dom). Maar waarom er op dat moment, op de tijd van de ontploffing, om 6 uur in de ochtend, weinig mensen waren.

Pardon, ik las de vraag anders, dat als er een ontploffing was dat er dan om 6 uur in de ochtend weinig mensen op een 24-uursvliegveld waren. Zou jij er willen zijn net na een ontploffing? Ik niet hoor.

Dat is niet dom, dat is iets anders interpreteren. Het is dom, dat jij een ander dom noemt, terwijl je diegene niet eens kent. Hou je bek dus alsjeblieft.