Even een dipje

Hi Girls,

Ik zit weer even in een dip, eigenlijk enige tijd al. Het afgelopen anderhalf jaar heb ik alleen maar gewerkt, gewerkt en gewerkt en aankomend studie jaar ga ik weer beginnen met studeren in de hoop uit mijn sleur te komen. Sinds een week heb ik vakantie vakantie en ik voel me nogal futloos. Moet ook eerlijk toegeven dat ik niet echt een hobby heb of andere bezigheden. Ik ben echt toe aan iets nieuws maar weet niet zo goed hoe ik het moet aanpakken.

Ben al opties aan het doorzoeken voor een leuke nieuwe hobby maar kom niet echt op iets, muziek les of sport lessen zijn niks voor mij. Schilderen en tekenen kan ik niet en verder kom ik niet echt op andere dingen.

Neem aan dat er wel meerdere meiden hier zijn die wel eens zo’n dipje hebben maar hoe komen jullie eruit? Of tips?

Leuke dingen doen met vriendinnen?

Ik heb dat ook hoor, nouja, ik heb de afgelopen tijd alleen maar niets gedaan, niets gedaan en niets gedaan. Maar daar word je even futloos van. Ik heb ook weinig hobby’s en zit steeds voor de PC. Heb heel weinig vrienden maar ALS ik dan een keer iets met iemand doe, vind ik dat gelijk fantastisch. Daarom dus die tip.

Hou je van concerten? Daar kan je ook eens heen.
Of heb je iets wat je enorm interesseert, ga daar dan over lezen, en erover leren!

Thanks voor je reactie! Probleem is al mijn friends zijn on holiday, hurray. Ik heb ook niet echt een BOEL vrienden maar een hecht groepje. Maar vanwege financiele probleempjes ben ik dit jaar niet met ze mee gegaan dus ik zit een beetje als de loner thuis :slightly_smiling_face: en idd ook te veel achter de pc.

Ben echt opzoek naar een hobby ofzo een iets nieuws wat me bezighoud. Dacht wellicht om iets met fotografie te gaan proberen ofzo maar weet verder ook niet wat :frowning_face:

De laatste twee maanden ben ik echt, hoe noem je dat, inspiratieloos? Maar thanks voor je tips! iemand anders nog tips? :slightly_smiling_face:

Ik verveel me ook vaak ondanks dat ik een vriend heb maar die is ook op vakantie xD Ik heb wel hobby’s maar heb vaak geen zin om die uit te voeren (piano, lezen, schrijven). Ik doe het wel graag, maar niet elk dag. Deze vakantie vul ik met puzzelen, mooie plaatjes uit tijdschriften knippen en er een collage van maken (ik ben niet creatief, maar toch wordt het mooi =]) Ik bak dingen zoals brownies of muffins, maar wel hele simpele, die waar je alleen maar water bij hoeft te gooien.
En als je iets meer wil betalen kun je met de trein een mooie stad bezoeken? Winkelen zonder iets te kopen.
Thats how I do it.
Oh en het leukste: gratis festivals! Maar die moeten dan wel in de buurt zijn… en dat is alleen leuk met meerdere mensen…

Ohh ik wil al zo lang cupcakes gaan maken enzo! Maar wij hebben geen echte oven maar zo’n magnetron/oven in één dus erg klein dus dat werkt niet echt mee :frowning_face:

oh. dat kan best. mits je het op een goede temperatuur doet en de cakevormpjes bijvoorbeeld in een kleine diepe ovenschaal doet. want zo’n muffin bakplaat past er meestal niet in

of anders ga je dingen doen die je eigenlijk al heel lang wil doen, maar steeds uitsteld, zoals je kamer verven ofzo

Thanks, ga het dan toch maar een keer proberen :slightly_smiling_face:

Het net mijn kamer al een complete makeover gegeven, met nieuwe meubels etc. Ben zelfs begonnen om mijn moeder te helpen met het uitruimen van de garage maar ik voel me nog steeds zo ‘nutteloos’ zo zoekend naar iets, maar ik weet niet wat. Hopelijk gaat dit dipje voorbij als ik weer naar school ga :frowning_face: