even alle frustratie kwijt over meisjes!

jhaa meisjes kunnen ook heel gemeen zijn en ik vind dat we eens eerlijk moeten vertellen waar je je aan ergert bij meisjes!

Al dat gezeik achter iemands rug om enzo. En dat gemene indd, van die echte bitches mag ik ook echt niet…

dat ze zo bitcherig zijn en vaak jaloers als de 1 mooiere dingen heeft dan de ander, of dat de een meer vrienden heeft en populairder is, en dat ze zo fakking vaak roddelen!!!

Het zeveren achter je rug om, wat iedereen gaat noemen waarschijnlijk. Ook erger ik me dood aan types die altijd alles al mee gemaakt hebben maar dan net iets erger/beter/leuker/meer etc. Je kent ze vast wel. Op girlscene zitten er ook een hoop, ga maar eens kijken bij een topic over te groot zijn: oh ik ben ook te groot! ; te klein zijn: Oh ik ben ook zo klein! ; anorexia: Oh ik heb ook een soort van anorexia! ; verkrachting: Oh, ik ben ook verkracht! etc. Het idee is wel duidelijk denk ik? :stuck_out_tongue:

Ze kunnen soms zó krengerig zijn. En aanstellerig. Roddelen, en proberen het populairst te zijn. En al dat gezeur over van alles en nog wat…

dat als je bijna met een jongen hebt dt zij dan persee overal bij moet zijn en alle aandacht vraagt.

in zekere zin is dit ook praten achter hun rug om

We zijn immers ook allemaal meisjes.
:tipping_hand_man:

gheghe idd :slightly_smiling_face:

Die scheinheiligheid

ze moeten een kind dragen 9 maanden met als gevolg een uitgelubberde buik en kut

Meisjes weten altijd maar weer iets negatiefs over een ander te zeggen :x
‘Dat meisje heeft echt mooie kleren!’
‘Ja, maaaaaaar… blablablabla’

vooral dat schijnheilige gedoe, en dat gelul achter iemand rug om
dat doe ik nooooooooooooooit! :wave:

het róddelen!
de ene dag ben je echt de hemel,
dan hoor je inneens van een ander dat ze je een kk hoer vind…
kan ik écht niet tegen…!

Die voortdurende ‘concurrentiedrang’ die zoveel meisjes hebben. Bij jongens is dat toch anders voor mijn gevoel.

meisjes vertellen niet alles

roddellen
arrogant bleeeek
denken dat ze alles zijn
goh, dan wordt ik zo boos :l arrogante bitches!

jhaa daar erger ik me tepletter aan.
nu ook:
heb bijna een vriend hij vind mij leuk ik hem ook.
en me “vriendin” ook. en ze verbied mij om met hem te kussen. ik dus gewoon doen zij heeft daar vind ik niks over te zeggen. is ze vet boos echt dom.
kan ze mij altijd slechte jongens gunnen en nooit eentje die mij wel echt echt wil.

pff

Vooroordelen.
Aandacht tekort komen.

Arrogant en verwaande sletjes. Bah.