even al je frustraties over jongens kwijt!

Heel erg irritant, als HIJ je niet ziet staan, of bot doet ofzo.
In deze topic kun je het even allemaal kwijt!

Mijn verhaal;
er is dus een jongen die superleuk is, en die met me wilt afspreken maar maar niet zegt wanneer! Dus ik vroeg gister of hij nog wel wou, reageert hij niet. Vroeg ik vandaag waarom zoek je geen contact meer? Zegt ie; 1 dagje is toch niet zo erg.
Het waren ook maar 3 dagen maar voor mij voelt het als weken!
Ik wil zo graag wat afspreken, en aangezein hij al een keer eerder in een ker heeft gezegd dat het ‘niet zo verstandig’ was ben ik daar weer bang voor. Maar nu ben ik echt bang dat hij mij zo opdringeri vind ofzo! Ik heb me zelf voor genomen dat het contact van zíjn kant moet komen. Er is ook al tegen me gezed dat ik hem aan het lijntje moet houden, maar dat kan ik dus echt niet!
Als ik iets wil, dan wil ik het, en dan wil ik meer. En daar moet ik nu dus op wachten, en ongeduldig ben ik altijd al geweest en word ik nu alleen maar meer…
Dit was mijn frustatie!
Zet jou vehaal ook neer!:smiley:

ik vind nou eenmaal jongens Verschrikkelijk lekker ( de meeste!)

Gaat ie eerst zeggen dat hij het heel irritant vindt als stelletjes klef doen, gaat ie daarna klef doen met z’n eigen vriendin.

Dát is irritant.

Zelfde verhaal, niet druk om maken. Het komt wel, en als hij er niet op terug komt weet je ook dat hij je niet waard is. Moet je voorstellen…jij wordt gek met 3 dagen, ik moest het een half jaar volhouden :stuck_out_tongue: Uiteindelijk wel afgesproken 2 keer dus ach…komt wel. Geduld!

Dat hij een smsjee stuurd dat voor Lisa bestemd was, en dan stuurd hij dat smsje per ongeluk naar míjn vader. :crazy_face:

en ik vónd hem nog wel leuk :flushed:
Maar nu komt hij zeggen dat hij mij ook leuk vind …
maar tja. moest hij maar niet met Lisa flirten hea ':wink:

Alleen de lekkere meiden zijn goed genoeg, en dan toch met een niet so’n super geil wijf gaan… (lees: normaal, geen dikke tieten,niet het meest sexy figuur etc)
JONGENS WAT MOET JE ER MEE?!

(maar er wel helemaal gek op zijn hea

se wiillen áltyd blonde ‘lekkere’ meisjes soals hiierboven gesegt.
dat irriteert my, want de meestte van hun die met so een meisj gaan hebben geen eens het ‘houden van’ alleen neuken.

De vrienden van mij zeggen altijd dat ze op brunnetes vallen :grinning:

blegh. :stuck_out_tongue: *NU EVEN NIET!* i[/i]

Momenteel heb ik niet zoveel frustraties over jongens A.
Vorige week wel! :open_mouth: Maar toen bleek dat ik mezelf achteraf gek heb lopen maken i.p.v. dat wat ik dacht echt waar bleek te zijn :stuck_out_tongue:

Deze week is het toetsweek en vorige week was ik al begonnen met leren. Hij zei me dat ik te weinig aandacht aan hem besteedde, dat ik alleen maar gefocussed was op school. Een toetsweek bij mij houdt in dat ik 9 toetsen heb en natuurlijk zit ik dan heel veel te leren en krijgt hij een beetje minder de aandacht.
Maar ik heb me toen geprobeerd mezelf in hem te verplaatsen en vond dus dat ik wel wat meer tijd voor hem kon vrij maken. Alleen nu ben ik dus gefrustreerd, want hij heeft zelf ook geen tijd meer voor me… omdat hij 1 stom toetsje heeft vrijdag, en daarvoor moet hij blijkbaar een hele week lang leren…

!!! En hij maar zeuren!

Er was eens een jongen. Ik heb me dood gesmst met hem, allemaal lieve berichtjes … en nu vind ie mijn beste vriendin opeens leuk! AAAAAAAHRG

Het zelfde verhaal , hij zegt ook steeds dat we gaan afspreken
maar kan telkens weer niet…
& waarom allejongens zo ongeloofelijk onversekst zijn!!??

waarom negeert die ene leuke jongen me dood op msn! en ziettie me totaal niet staan terwijl die andere jongen wel altijd tegen me aanpraat en krabbels terug stuurt enzo totaal niet leuk is :S argh! :stuck_out_tongue_closed_eyes:

waarom is hy nu niet online :grinning_face_with_smiling_eyes:

Waarom lopen er altijd alleen maar nerdies achter me aan. Offe, als er leuke jongens achter me aanlopen… doen ze dat wel heel stiekem!
GRRRR,.
En ik wil weten hoe Sjors er uit ziet… enne :slightly_smiling_face:
VANALLES :slightly_smiling_face:

Kuss…

Ik vind de meeste jongen echt HEEEEEEL ERG dom!!!
-en dat doe ik niet met opzet :pensive: -

die ene jonge die ik ‘gewoon’ leuk vind moet is wat minder arrogant doen!!!

ik vind bijna nooit iemand leuk :open_mouth: ik ben megakieskeurig

Dat is écht irritant ja! Mijn bijna lover (?? of niet :p) ook, hadden we het er eerst uitgebreid over gehad hoe irritant dat wel niet is, gaat ie vervolgens de hele avond aan me hangen? help! Hoe zeg je aardig? blijf alsjeblieft een paar meter uit mn buurt? :stuck_out_tongue: Verder is het een lieve jongen hoor, maar mijn god, ik kan het echt niet aan als ie constant loopt te friemelen xD