Evanescence

heey, ik vind de band evanescence heel goed, vroeg me af of er meer mensen zijn :stuck_out_tongue: en weten jullie nog leuke liedjes van hun? ik heb er al heel veel maar wie weet ken ik er nog een paar niet

Bring me to life
Lithium
My immortal
Everybody’s fool
Call me when you sober

Nee, ik luister niet echt naar evanescence, ik vind het wel een goede band :wink:

X
Samira

ik hou niet eigk niet van Evanescence, maar het enigste nummer wat ik wel leuk van ze vind is Call me when you’re sober.

-

Ik vind ze zó goed ^^.
Alle liedjes eigenlijk :]

Ik vónd ze heel goed, vind Bring me to life nog wel een goed nummer van ze

Hello vind ik heeel mooi (dat laatste stuk)

Ik was ook altijd fan van ze, maar ik ben nu meer Nightwish en Gotthard gaan luisteren. Ik vind nummers als Hello, Lithium en Like you belachelijk prachtige nummers. En een heel speciaal nummer van hen voor mij is Goodnight.

Ik vind een aantal nummers goed, maar ik ben er een beetje overheen gegroeid…

my immortal vind ik echt super mooi<3

Ik luisterde vaak naar hen ('L)
Leuke liedjes:
Bring me to life
I Must Be Dreaming
Amy Lee ft Seether - Broken
My Immortal

Breathe no more vond ik goed.
Tourniquet & Imaginary ook erg mooi, net als Hello trouwens.

Maar echt helemaal d’r over heen nu.

ik luisterde daar vroeger altijd naar… bring me to life vind ik nogsteeds wel mooi. =]

Wow daar heb ik al lang niet meer naar geluisterd, ook mijn smaak niet meer.

in groep 8 en de 1e klas was ik helemaal gek van evanescence. ik vind ze nog steeds wel goed, maar luister 't niet meer zo.
favo’s waren tourniquet, bring me to life, hello, broken, going under, holding my last breath, sweet sacrifice, cloud nine.

hmm. en nog wel meer XD jeugdsentiment ;p

Wow een topic over evanescence :grinning:
cool… als 6jaar lang trouwe fan, altijd verbazend ^^

ja in groep zeven en acht. was ik gek op ze. maar misschien was dat meer omdat me grote nicht het helemaal tegek vond. maarja Bring me to life & My immortal. vond ik leuk. Nu vind ik het eigenlijk vreselijk :x

Bring me to life vond ik altijd wel vet

Inderdaad mooiste nummer :couplekiss_man_woman:

Al vind ik bijna alle nummers van Evanescence wel goed.