Evan Peters

Heya,

Ik ben echt helemaal fan van Evan Peters, vooral zijn rol in American Horror Story als Tate Langdon. Dat is echt mijn favoriete karakter :slightly_smiling_face: Ik vind dat hij gewoon heel erg goed kan acteren!

Vraagjes:
Waar ken jij hem van?
Kijk je ook American Horror Story?
Foto’s? :grinning:

(Tate Langdon)

(Kit Walker)

Allebei, Tate heeft zo’n moeilijke personage! Hij is gewoon in elk formaat leuk xD

2 in 1 :flushed:

Marry me.

Ik steel hem.

Delen?

Haha, heb je hem ook gespot in Kick-Ass?

Haha oke :grinning:

Het thema van seizoen 4 is revealed, het is Freak Show :grinning:

hij was zo heerlijk in seizoen 1 van AHS (puur fysiek gezien, niet z’n karakter hahaha) :bowing_man:

hij is zo knap ik stik helemal wat een mooie vent

NEE, zijn karakter was ook heerlijk in seizoen 1 Atreyu!

En waarom heeft niemand het over Kyle?? hij was ook echt heel cute voor hij dood ging in die bus

Ja inderdaad! Zo schattig :grinning:

Ugh Evan Peters.
Ik wil gewoon spontaan in een haunted house wonen <3

Ik ga gewoon heel hard spammen want dat verdient hij.

Ik ga Emma Robert vermoorden en met hem trouwen. True story.

Ja maar als hij net als in seizoen één hartstikke mors dood is is hij aan dat huis gebonden. Dus ALTIJD als je thuis bent kun je met hem kroelen.

Nee als Tate heeft hij een heerlijk grunge stijltje.

En het feit dat hij tientallen mensen heeft vermoord en Vivianne heeft verkacht en de anti-christ in haar buik heeft gedumpt neem ik dan maar voor lief.
Fouten zijn ook maar menselijk he.

En als Tate is hij gewoon ontzettend sexy omdat hij zo psycho is. Ik heb seizoen twee en drie ook nog helemaal niet gekeken eigenlijk, want ik had herkansingen en heb seizoen één in twee dagen afgekeken. Ik denk dat ik nu aan twee ga beginnen.

Maar kijk dan. Dit is toch heet. Gewoon het feit dat hij als een malloot lacht terwijl hij in elkaar getimmerd wordt. (’: