Eurovision, total fail or potential win?

Dit filmpje kreeg ik toegestuurd en ik dacht gelijk WTF, wáárom doen wij nog in godsnaam mee? Er zijn zoveel domme nummers dat het door sommige landen niet meer serieus wordt genomen. Sowieso gaat het niet meer om het leukste nummer, maar om ‘ik stem op jou, jij stemt op mij’…

What do y’all think? Is eurovision a waste of our time of moeten we mee blijven doen?

oh die van zweden ziet er eng uit

hahaha ja dat kan gewoon GEEN vrouw zijn!

ik vind dat we er wel mee door moeten gaan,

maar nederland mag wel eens écht goede mensen sturen,

I mean, de toppers, sieneke come on, where they in their right minds choosing them?

Als Nederland een paar jaar geleden Within Temptation of Epica had gestuurd hadden we kans gehad…

Ik denk dat we nu kans zouden maken met mensen als Caro Emerald of Anouk

gewoon góede zangers…

Ik vind echt dat we een beetje een Rock band moeten sturen, zoals inderdaad WT(geen rockband, weet ik ook wel) of destine ofzo.

^maar goede zangers willen het juist niet doen.
want vaak is het toch vriendjespolitiek en wint NL niet, beetje voor lul voor goede artiesten :’)

er moet gwn een vette rockband heen ofzo :grinning:

Toen we Linda Wagenmakers stuurden wonnen we ook niet, en die zong goed.
Het is toch vriendjespolitiek, toen waren we “too much”, nu doen die Oostbloklanden dat allemaal en winnen ze ook nog eens elke keer.

nou ik denk dat als we echt een keigoede sturen dat we toch wel winnen of tenminste in de top 3 komen. We moeten weer een beetje respect terug zien te krijgen, maar met artiesten als de toppers en sieneke gaat dat natuurlijk never nooit lukken. Echt zonde.

haha toevallig vind ik ook :’)

Ja maar tegenwoordig win je niet meer met alleen een mooie stem en een liefdesliedje ofzo.
Je moet echt iets vets hebben (of iets super belachelijks -.-)

Ja het is toch zo??! Dat is tenminste leuk en hip, daar zou je hoog mee kunnen komen! Denk maar aan Belgie en Turkije vorig jaar!

Het gaat niet meer om extravagant zijn, maar om top40/populair/wat nu in is zijn.

Welk land heeft dat weer niet door? Juist. Wij.

Nu gaan ze de 3J’s sturen naar Eurovision :S
met een vertaald liedje van hun, kan het erger??

wanneer komt het eigenlijk??

wanneer komt het eigenlijk??

ja idd, racoon, anouk, caro emerald. We hebben ook gewoon echt goede zangers/zangeressen/bands. pffft

Komt donderdag volgens mij. Kak, dan moet ik werken! Maar idd… ben het helemaal met jullie eens. Ben benieuwd hoe ver wij gaan komen, hahaha.

Ik vind het jammer dat ze alsmaar van die bekende groepjes sturen. Iemand nieuws zou ook leuk zijn! :’)

Engeland gaat winnen dit jaar.
Blue is awesomeeeeeee.

Wij gaan nooit winnen, hoe goed we het ook doen.
Al die landen als rusland, oekraïne, israël etc spannen volgens mij gewoon samen.

Van mij mogen ze er best mee stoppen eigenlijk.