Eurovisie 2009

Okay dat kan;) Viel me alleen op dat heeeel veel mensen Turkije leuk vinden:) Maar dan zou Turkije nog best eens een kans kunnen maken zeg!!

je weet maar nooit. ik vind de eurovisie zowat nooit eerlijk. maar laat ik daar maar niet op ingaan want daar is dit topic niet voor bedoeld.
moge de beste winnen.

Wie had je dan verder in je top 3? :slightly_smiling_face:

Oeh ik heb net Zweden gehoord en hij is echt pijnlijk slecht in vergelijking met de voorgaande liedjes van Zweden D:

idd de kans is groot van turkijë
ze krijgen sowieso al hoge punten van
belgië,duitsland,azerbaijan (als die dit jaar meedoen??), griekenland

en waarschijnlijk ook van nederland,frankrijk,engeland

btw, ik vond het geweldig toen lordi in 2006 won ! elk jaar wint er zo een kitch liedje en dat was toen niet het geval :stuck_out_tongue:
ik ben trouwens nu naar nl aan het luisteren op youtube

Kan zijn, maar wat zij beweert in sommige interviews over haar geloof - kleding enal vind ik dan weer niet kunnen -.-

-.

Volgens mij doet alleen Georgië niet mee dit jaar… Ze hadden een liedje dat heette I don’t wanna put in. Ze werden gediskwalificeerd omdat het DUIDELIJK op Putin sloeg (vooral na die oorlog die ze hadden). En politieke boodschappen mogen niet op Eurovisie, wel over vrede en whatever maar niet zo duidelijk anti een land.

En idd. Turkije krijgt wss 12 punten van België, Nederland, Duitsland en ik denk ook van dat land dat in 2 helften is verdeeld, Cyprus toch? Maarja. Dat komt gewoon omdat hier redelijk wat mensen van Turkse afkomst wonen net als in België en Duitsland en die stemmen volgens meestal wat eerder dan de typische Nederlander(wat zijn we weer zuinigxD)

Hmm het ziet ernaar uit dat de bookies (wedkantoren? weet het Nederlandse woord niet) Noorwegen, Griekenland en Turkije als top 3 hebben!

idd, Georgia is gediskwalificeerd
aleen als ze hun tekst veranderde mochten ze deelnemen maar dat wouden ze niet
idd, je moet eens weten hoeveel turken er in duitsland wonen :astonished: vandaar de punten
jaaa is waar, cyprus was toch ook vroeger iets van een eiland van turkije?? in cyprus zyn er 3 officiele talen Grieks,Turks,Engels
als ik het juist heb… oké nu hopen dat ik niets verkeerd zei xd

Ja even denken er is een Griekse kant en een Turkse kant volgens mij… Het is meestal zo dat de 10 en 12 punten naar die 2 landen gaan iig!

klopt, er is een turkse kant en een griekse kant

hehe nog een eurovisie freak hier;D

ok ik heb alle liedjes al gehoord.
Dit is dus mijn top 5.

1. Turkije hehe geen woorden voor.
  2. Azerbaijcan GE-WEL-DIG nummer van aysel en arash.
  3. Noorwegen-Spanje sowieso 1 van de 2
  4. Noorwegen- Spanje
  5. Griekenland.

owja iemand zei hier dat turkije hoge punten krijgt van griekenland.
eeeeeecht niet! ze geven moeilijk 4 punten xd
ok dit moest ik kwijt.

Turkije van Griekenland? Neee CYPRUS:)

ik snap je niet

Ze zei, “dat Turkije veel punten van Griekenland krijgt”.

Toen zei ik “Turkije van Griekenland? (verbaasd) Nee CYPRUS:)”

Dus Turkije krijgt veel punten van Cyprus.
Snappie;)

ow zoooo ja nu snap ik het!

ooh zoXD
maarja. de plaatsen in de halve finale zijn al bekend.

owja finland is ook wel een favoriet bij mij.

Ja finland is erg leuk idd!

En nederland mag als allerlaatste in de halve finale! Dat is meestal wel goed:)

ik volg het niet echt. België komt toch niet door die halve finale xd