European Studies (Haagse Hogeschool)

Heee,

Ik ga het volgende schooljaar European Studies studeren aan de Haagse Hogeschool (2013/2014). Zijn er nog anderen die hier ook volgend jaar gaan studeren? En voor degenen die deze opleiding doen, wat zijn je ervaringen hierover?

xxx

Ikkkk!!! (:

Uppp
Ik ben ook wel benieuwd :’)

Ik doe het :slightly_smiling_face: Ga volgend jaar naar mijn derde jaar. Ik vind het superleuk!

Ik ga ook volgend jaar beginnen! (:

Ik ook! Irriteer me alleen een beetje aan die boekenlijst die nog steeds niet online staat…

Ik probeerde hier ook al een forum over te openen maar vrij weinig reacties, jammer dat er zo weinig over te lezen valt.

Ik ga ook deze opleiding doen!
En heb net wel de boekelijst bekeken en de boeken besteld. Maar vroeg me af, heb je ze echt allemaal nodig?
Gaan jullie op kamer in Den Haag of wonen jullie al in de buurt? :slightly_smiling_face:

Je hebt ze niet allemaal nodig nee. Alleen de boeken waar verplicht achter staat, zijn in totaal zo’n 11 boeken ofzo

Ik heb twee vriendinnen die komende schooljaar ook dit gaan studeren :slightly_smiling_face:

up

Wat houdt deze opleiding in?

http://www.dehaagsehogeschool.nl/bachelorstudies/aanbodopleidingen/european-studies/even-voorstellen

Ik heb 5 boeken tweedehands besteld. Die boeken zijn echt te duur :frowning_face:

Ja ik heb ook veel boeken tweedehands, maar er is best wel veel in gemarkeerd. Om de een of andere vreemde reden zit ik hier dus echt best wel mee. Heb het gevoel dat ik dan niet goed kan leren of zo, maar dat zal toch wel mee vallen?:face_with_raised_eyebrow: :flushed: :thinking:

up :flushed: