European Music Awards 2012.

heey.
zoals jullie mischien al weten zijn de EMA’s dit gehouden in Frankfurt.(waarschijnlijk!)
Nu wil ik daar heel graag heen maar ik weet niet of je kaartjes kan kopen zoja waar en wanneer?
Mischien iemand die er eerder heen is geweest?
Natuurlijk is dit topic niet alleen maar voor mijn vraag maar ook voor andere dingen die met de EMA’s te maken hebben.

Edit: weten jullie al wie er komen?

upje

Live Nation?

Al gekeken.

uppie

up!

Tickets zijn nog lang niet te koop. Zal pas midden of zelfs eind zomer zijn. En een line-up zal ook dan pas bekend gemaakt worden. Gewoon geduld hebben.

oke :slightly_smiling_face:

dubbel :frowning_face:

En hoeveel gaat een kaartje dan ongeveer kosten?

Dat wordt pas bekend gemaakt op het moment dat de startdatum van de verkoop bekend is. Zomer dus. Heb toch gewoon geduld.

Ja maar het zou toch kunnen dat iemand weet hoeveel het vorig jaar koste.
Verder mag je wel wat vriendelijker doen hoor :slightly_smiling_face:

Even Googlen en klaar :’)

Tickets kunnen niet gekocht worden. Alleen gewonnen worden. Maar ieder jaar zijn er ook een stuk of 2 a 3 artiesten die in een speciale hal, zaal of een buitenconcert geven. En tickets daar voor (wat maar een uurtje duurt by the way) kosten ¤60. En dat zijn dan de goedkoopste.

Zo dat was moeilijk!

Omdat dit het enige topic was over de EMA’s, dat komt vanavond toch? Weet iemand hoe laat, welke zender?

Google is your best friend… 9 uur op MTV. Iemand die gaat kijken?

Ik ga het opnemen,ik lig al om 10 uur in mijn bed omdat ik al om 6 uur uit mijn bed moet

Ik ga kijken omdat The Killers komen optreden. de rest kan me gestolen worden :’)

Weet iemand waar je het online kunt terugkijken? Ik vind alleen livestreams, maar lijkt mij dat die niet werken toch? :stuck_out_tongue:

Op http://nl.mtvema.com/ kun je in ieder geval alle optredens terugkijken.

wat een zooi was dat zeg. En MTV was vroeger nog een beetje goed. Nu lijkt het veel meer een kindershow.