EuroClix

Hey allemaal!

Ik kwam dus via via op de website www.euroclix.nl
Een site waar je gratis geld verdient door enquetes en zulke dingen in te vullen. Dat is natuurlijk wel leuk, maar heel vaak moet je echt ALLES invullen, is dat niet gevaarlijk op internet? I mean, het zijn dan wel betrouwbare sites, maar het is toch niet goed om overal al je info te gaan rondbazuinen? Aan de andere kant: Het is wel gaaf natuurlijk: Gratis geld verdienen, en vooral Easy :stuck_out_tongue:
Je kan bijv. snel 10 euro verdienen :grimacing: Maar sommige websites vragen ook wel eens je rekeningnummer :crazy_face: dat ga ik dus echt niet doen!

Oordeel zelf maar!

Je bent echt niet de eerste en er zijn hier al minstens 20 topics van. Eerst de zoekmachine gebruiken

Nee het klopt wel hoor
Je rekeningnummer is om je uit te betalen
Maarja ik ben ermee gestopt omdat het FUCKING LANG duurt voordat je 10 euro hebt! En dan koop ik er een happy meal en een mcflurry van en dan is het weg…

Ik heb er een keer 10 euro mee verdient =p en er toen meteen mee gekapt want het was teveel moeite =$

het is niet veilig, mijn vader had me helemaal uitgelegd waarom, maar ik ben het vergeten XD. hij kan het weten (a)

zoekfunctie
hier zijn al topics over, ik heb al in zeker 3 topics hierover gereageerd.