euke dingen doen met vriend/vriendin zonder geld

hee meiden

ik vroeg me af wat jullie het liefst doen met je vriend of vriendin?
ik heb bijvoorbeeld nooit zo veel geld, en vind het soms moeilijk iets leuks te vinden om te doen zonder ,of bijvoorbeeld met slecht weer want doen jullie dan?
dus laat hier je ideen of ervaringen achter :wink:

(als dit topic al bestaat sorry dan verwijder ik het gewoon weer)
xxxx

Picknicken?
Wandelen?
Thuis filmpje kijken?
Naar gratis Festivals gaan?
Samen koken?
Samen kamperen in de tuin?

Vliegeren en skeeleren! :slightly_smiling_face:

Ik ga morgen met hem de tour de france kijken.

Heb er zelf een hekel aan, maar hij vind het geweldig dus ik doe mn best om enthiousiast mee te doen.

Samen appelflappen, cupcakes, kwarktaart, enzo maken :slightly_smiling_face:
Elkaar voor de lol mooi opmaken,
Gamen op de PlayStation2 van mijn broertje, of als we bij mijn vriendin zijn wel eens wii’en;)

Ik vond bij hem zijn eigenlijk altijd leuk genoeg, lekker samen op de bank kruipen of zelfs gamen, haha. Kan ook erg leuk zijn!

wat drinken, film huren

luieren, hangen, praten, pizza bakken, met de lego spelen(was best wel grappig), wandelen, film kijken, gewoon tv kijken, opruimen en kijken wat je tegenkomt van jaren geleden, sporten?, wiien of andere spellen spelen(gewoon bordspellen zijn ook leuk), in bad gaan(als je al op dat punt bent), kijken wat het gekste is dat je kunt kopen voor een euro, voor de eerste keer spelen(vragen wat ie allemaal voor de eerste keer gedaan heeft, bv. eerste boek dat ie las?), foto’s maken
ga zo maar verder.
Genoeg inspiratie?

Samen knutselen, picknicken, koken, wandelen, rollenspel doen, party & co en nog veel meer !

Ik en mijn vriend hebben nog maar 1x afhesproken waar we moesten bij betalen. Al de andere keren gaan we gewoon wandelen of ergens in het park ofzo zitten, altijd heel leuk & helemaal gratis (:

filmpje kijken met een zak chips erbij? =)

Same problem… En mijne vind op de bank zitten en tv kijken nu saai omdat we dat zo vaak doen, af en toe prima… Wandelen doen we continu met de honden, wordt ook saai. Bakken en koken doen we niet samen… Vind ik niks en hij ook niet om taartjes te bakken… Als ik hem vraag te picknicken zou hij mij keihard uitlachen. Wii-en lijkt me super alleen het aanschaffen van zo’n ding kost weer vet veel :stuck_out_tongue:
En ik kom dan altijd met ideeën om te doen samen, en hij vind niks leuk.
Omg wat heb ik een saaie drol… die vent van mij…

Carola, ja idd saaie drol haha leer hem maar eens wat zodat hij voortaan met leuke dingen op de proppen komt! picknicken is toch wel heel leuk! ergens aan het water gezellig op een dekentje lekker hapjes en roseetje erbij, samen verhalen vertellen, of met een clubje vrienden erbij

Wij doen in het weekend meestal gewoon lekker lui, ook omdat ik niet altijd geld heb om dingen te ondernemen.
We gaan op visite bij opi en oma bijvoorbeeld. We gaan filmpje kijken, of gewoon programma’s op uitzending gemist. Samen de keuken in, cake, (appel-)taart, pizza, of andere gerechten, onwijs gezellig en altijd lachen! Haha. Of we gaan, als het weer een béétje mee zit, even met de hond naar buiten.

Basketballen/voetballen is ook leuk :slightly_smiling_face: